نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

انتشار ۴ پوستر جدید از فیلم بلک ادم با بازی دواین جانسون

دواین جانسون به‌تازگی ۴ پوستر جدید از فیلم Black Adam را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های مختلف این فیلم هستیم.

اولین تریلر فیلم Black Adam قرار است در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) که چهارشنبه این هفته خواهد بود، منتشر شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم بلک ادم منتشر شده است. دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم به‌تازگی این ۴ پوستر جدید از فیلم Black Adam را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA درکنار بلک ادم تا مبارزه بلک ادم با هاوکمن هستیم. در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

علاوه‌براین پوسترها، جانسون تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید دوباره فیلم Black Adam را نیز منتشر کرده است که در آن راک در نقش بلک ادم دیده می‌شود و ژاومه کویت-سرا، کارگردان نیز در این تصاویر قابل مشاهده است. جانسون در این تصاویر توضیح داد که آن‌ها در آخرین هفته فیلم‌برداری دوباره فیلم هستند و مراحل ریشات فیلم بلک ادم به‌نظر می‌رسد که بالاخره به پایان رسیده باشد. در ادامه می‌توانید شاهد این ۳ تصویر نیز باشید:

دواین جانسون در نقش بلک ادم در آخرین هفته فیلمبرداری دوباره فیلم Black Adam

دواین جانسون در حال صحبت با ژاومه کویت سرا در پشت صحنه آخرین هفته فیلمبرداری دوباره فیلم Black Adam

دواین جانسون و ژاومه کویت سرا به‌همراه کلاکت فیلمبرداری در پشت صحنه آخرین هفته فیلمبرداری دوباره فیلم Black Adam

مقاله‌ مرتبط:

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده