نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

لغو سریال Raised by Wolves پس از دو فصل توسط HBO Max

شبکه HBO Max اعلام کرد که سریال Raised by Wolves به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات پس از ساخت و پخش دو فصل لغو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Raised by Wolves قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود. شبکه HBO Max تصمیم گرفت تا سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها را پس از ساخت و پخش دو فصل از آن لغو کند. شبکه HBO Max با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که آن‌ها قرار نیست فصل سوم سریال Raised by Wolves را تولید کنند و از تلاش تمامی تیم تولید و بازیگران برای ساخت دو فصل اول آن تشکر و قدردانی کردند.

تراویس فیمل، آماندا کالین، ابوبکر سلیم، وینتا مک‌گریث، نیو آلگر، فلیکس جیمیسن، اتان هازارد، جردن لاوران، آیشا شاه، آیوی ونگ و ماتیاس وارلا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Raised by Wolves حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آرون گوزیکوفسکی، نویسنده فیلمنامه فیلم Prisoners، به‌عنوان شورانر و نویسنده فیلمنامه در سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها حضور دارد. همچنین ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال علمی تخیلی حضور دارد که به‌عنوان کارگردان در فصل اول نیز حضور داشته است.

سریال Raised by Wolves داستان دو اندروید (ربات انسان‌نما) را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، اندروید‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده