نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴

بازگشت صداپیشه اصلی دارث ویدر در سریال اوبی وان کنوبی

جیمز ارل جونز که صداپیشگی دارث ویدر را در فیلم‌های جنگ ستارگان بر عهده داشته‌، برای صداپیشگی دوباره در سریال اوبی وان کنوبی بازگشته است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات قسمت سوم سریال Obi-Wan Kenobi را فاش کند

.

.

.

روز گذشته قسمت سوم سریال Obi-Wan Kenobi از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و در پایان بالاخره شاهد اولین رویارویی اوبی وان کنوبی با دارث ویدر بودیم که باعث هیجان بسیاری از طرفداران شد، اما طرفداران شاهد صدای آشنایی بودند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت صداپیشه اصلی دارث ویدر در سریال جدید جنگ ستارگان تایید شده است. لوکاس‌فیلم تایید کرد که جیمز ارل جونز، صداپیشه دارث ویدر در سریال Obi-Wan Kenobi بازگشته است تا دوباره شاهد به تصویر کشیدن صدای نمادین این شخصیت شرور باشیم.

جونز اولین‌بار در فیلم Star Wars: Episode IV – A New Hope صداپیشگی دارث ویدر را انجام داد و در ادامه در فیلم The Empire Strikes Back، فیلم Return of the Jedi و فیلم The Rise of Skywalker بازگشته است. او همچنین برای صداپیشگی دارث ویدر در فیلم Rogue One: A Star Wars Story نیز حضور داشته است و در انیمیشن Star Wars: Rebels نیز شاهد حضورش بودیم. این در حالی است که هایدن کریستنسن برای بازی در نقش دارث ویدر بازگشته است، اما صدای این شخصیت را جونز انجام می‌دهد.

ایوان مک گرگور در نقش اوبی وان کنوبی به‌صورت ناشناس در یک شهر در سریال Obi-Wan Kenobi وارد می‌شود

البته حضور جونز به‌عنوان صداپیشه دارث ویدر، تنها نکته قسمت سوم سریال Obi-Wan Kenobi نبود و در این قسمت شاهد حضور افتخاری زک برف، بازیگر سریال Scrubs در نقش فرک نیز بودیم. فرک درواقع راننده وسایل نقلیه‌ای بود که وظیفه داشت تا نیروهای استورم‌تروپر را در سیاره جابه‌جا کند و حتی تصمیم داشت تا اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک گرگور و لیا را به نیروهای امپراطوری تحویل دهد.

اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. این سریال در ۶ قسمت تولید شده است. قسمت چهارم سریال Obi-Wan Kenobi روز چهارشنبه هفته آینده از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. سریال اوبی وان کنوبی همچنین رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه شبکه دیزنی پلاس را شکسته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده