نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

ثبت بزرگترین افتتاحیه سریال‌ های دیزنی پلاس توسط اوبی وان کنوبی

سریال Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مک‌گرگور در هفته اول پخش خود بیش از هر سریال دیگری روی دیزنی پلاس تماشا شده است.

جمعه هفته گذشته پخش سریال Obi-Wan Kenobi با انتشار دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز شد و این دو قسمت با استقبال طرفدارن دنیای جنگ ستارگان و منتقدان قرار گرفت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال اوبی وان کنوبی کار خود را با یک رکوردشکنی آغاز کرده است. دیزنی اعلام کرد که سریال Obi-Wan Kenobi توانسته رکورد افتتاحیه سریال‌های دیزنی پلاس را بشکند و در هفته اول پخش بیش از هر سریال دیگری از دنیای Star Wars یا دنیای سینمایی مارول تماشا شده است.

البته طبق انتظار دیزنی آمار دقیق‌تری را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که دو قسمت اول سریال Obi-Wan Kenobi توسط چند کاربر یا چند میلیون ساعت توسط کاربران تماشا شده است. صد البته سازمان‌هایی مثل نیلسن در آینده نزدیک آماری از میزان تماشا این سریال‌ در منطقه آمریکا منتشر خواهد کرد. همچنین دیزنی پوسترهای شخصیت‌های سریال اوبی وان کنوبی را منتشر کرده است که در آن می‌توانید لیا اورگانا تا اعضای اینکوزیتر را مشاهده کنید:

پوستر لیا اورگانا در سریال Obi-Wan Kenobi

همچنین امروز قسمت سوم سریال اوبی وان کنوبی از دیزنی پلاس منتشر شده است و می‌دانیم که مابقی قسمت‌ها نیز روزهای چهارشنبه هر هفته پخش خواهند شد. ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. این سریال در ۶ قسمت تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده