// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۶

پیروزی جانی دپ مقابل امبر هرد در دادگاه آمریکا

جانی دپ، بازیگر شهیر هالیوود براساس نظر هیئت منصفه دادگاه ایالت ویرجینیا اثبات کرد که امبر هرد عامدانه و با دروغ به شهرت او آسیب زده است.

براساس اخبار سینما و تلویزیون به‌صورت رسمی اعلام شد که جان کریستوفر دپ دوم ملقب به جانی دپ، بازیگر بزرگ و محبوب در دادگاه آمریکا علیه امبر هرد پیروز شده است. تک‌تک اعضای هیئت منصفه در دادگاه ایالت ویرجینیا اعلام کردند که امبر هرد با ادعاهای دروغین به شهرت جانی دپ آسیب زد و روی شرایط کاری او تاثیر منفی گذاشت.

هرد باید در مجموع ۱۵ میلیون دلار به جانی دپ جریمه پرداخت کند. در این بین دادگاه فقط یک ادعای هرد را پذیرفت که مطابق آن دپ به‌خاطر تاثیرگذاری روی بدنامی هرد، دو میلیون دلار به او پرداخت می‌کند. تمام ادعاهای دیگر امبر هرد رد شدند؛ برخلاف جانی دپ که هیئت منصفه تک‌تک ادعاهای او علیه هرد را درست به شمار آورد.

امبر هرد در سال ۲۰۱۸ میلادی در واشنگتن پست مقاله‌ای علیه جانی دپ نوشت و خود را قربانی خشونت خانگی خواند. در نتیجه با گذر زمان یک روزنامه در بریتانیا به جانی دپ لقب «کتک‌زننده‌ی همسر» را داد و استودیوهای مختلف با او قطع همکاری کردند. دیزنی در آن زمان تصمیم گرفت که فرصت نقش‌آفرینی در قسمت جدید سری فیلم دزدان دریایی کارائیب را از جانی دپ بگیرد و سپس شرکت برادران وارنر او را مجبور به استعفا از ایفای نقش در سری فیلم Fantastic Beasts کرد.

پس از شش هفته برگزاری جلسات دادگاه و اعلام نتیجه، حالا طرفدارها فریاد می‌زنند که جانی دپ فقط براساس ادعاهای دروغین امبر هرد، فرصت‌های شغلی قابل توجهی را از دست داد.


منبع IndieWIre
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده