نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

تمدید سریال Barry با بازی بیل هیدر برای فصل چهارم توسط شبکه HBO

شبکه HBO سرانجام از تمدید سریال Barry برای فصل چهارم خبر داد که بیل هیدر وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌ها را بر عهده خواهد داشت.

هم‌اکنون پخش فصل سوم سریال Barry در جریان است و تاکنون ۴ قسمت از این سریال کمدی سیاه منتشر شده و ۴ قسمت دیگر باقی‌مانده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بری برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه HBO امروز اعلام کرد که سریال Barry رسما برای فصل چهارم تمدید شده است که مانند فصول گذشته در ۸ قسمت تولید و پخش خواهد شد. بیل هیدر، بازیگر نقش بری قرار است وظیفه کارگردانی هر ۸ قسمت فصل چهارم سریال Barry را بر عهده داشته باشد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال بری نیز از ماه ژوئن امسال (خرداد-تیر) آغاز خواهد شد. بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند که برای ساخت فصل چهارم این سریال کمدی سیاه باز خواهند گشت. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن، السی فیشر و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ایمی گراویت، مدیر اجرایی برنامه‌های شبکه HBO در بیانیه منتشر شده گفت: «بیل، الک و تمامی بازیگران و اعضای تیم تولید فصل سوم سریال Barry را به بهترین شکل ممکن ارائه داده‌اند. این سریال ترکیبی استادانه از خنده و لحظات تعلیق است. من خیلی خوشحالم که اعلام کنم ما دستور ساخت فصل چهارم را داده‌ایم.»

قابل انتظار است که پخش فصل چهارم سریال Barry در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO و HBO Max آغاز شود. سریال بری تاکنون ۶ جایزه امی از جمله دو جایزه برای نقش‌آفرینی بیل هیدر دریافت کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده