نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲

اولین تریلر فصل سوم سریال The Umbrella Academy نتفلیکس

نتفلیکس سرانجام اولین تریلر فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرد که در آن شاهد رویارویی آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شده است. نتفلیکس طبق وعده خودش امروز بالاخره این تریلر را منتشر کرد که براساس آن، اعضای آکادمی آمبرلا باعث ایجاد یک پارادوکس در خط زمانی شده‌اند و حالا تنها چند روز فرصت دارند تا این پارادوکس را رفع کنند و دنیا را از نابودی احتمالی نجات دهند. در طول تریلر شاهد تصاویر هیجان‌انگیزی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy و رویارویی اعضای آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو هستیم.

همچنین متوجه می‌شویم که اعضای آکادمی اسپارو مثل بن هارگریوز قرار نیست رفتار دوستانه‌ای با دیگر خواهران و برادران خود داشته باشند و همچنین شاهد نمایش قدرت مکعب مرموزی هستیم که قدرت زیادی دارد. البته نامبر فایو ظاهرا برنامه‌های دیگری در سر دارد و در طول تریلر شاهد حضور نسخه متفاوت پوگو هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم سریال The Umbrella Academy را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و سپس شاهد پوستر رسمی آن باشید:

پوستر جدید فصل سوم سریال The Umbrella Academy

تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، کلم فیور، ریتو آریا، جاستین کرنول، جاستین مین، بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کزی دیوید و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy در روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن (۱ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده