نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲

دنیل کریگ نزدیک بود در فیلم دکتر استرنج 2 حضور داشته باشد

گفته می‌شود که دنیل کریگ در ابتدا قرار بود یکی از نقش‌های فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بازی کند، اما به‌خاطر کرونا این پیشنهاد را نپذیرفت.

ادامه این خبر ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را برای شما فاش کند

.

.

.

مدتی می‌شود که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness روی پرده‌های سینما رفته است و این فیلم تاکنون بیش از ۵۵۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل ۲۳۰/۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۲۱/۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال داشت بازیگر یکی از اعضای گروه ایلومیناتی در فیلم Doctor Strange 2 متفاوت باشد.

جاستین کرول، خبرنگار ددلاین اخیرا در توییتر ادعا کرده است که جان کرازینسکی گزینه اول مارول استودیو و سم ریمی برای بازی در نقش آقای شگفت‌انگیز در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نبوده است و درواقع آن‌ها در ابتدا در نظر داشتند تا دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند را برای این نقش استخدام کنند. بااین‌حال، کریگ به علت پروتکل‌های ویروس کرونا و نگرانی در این رابطه تصمیم گرفت تا بازی در این نقش را قبول نکند.

الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

کرول می‌گوید که کریگ که در لندن زندگی می‌کند، فکر نمی‌کرد که فیلم‌برداری چند صحنه کوتاه و سریع ارزش به خطر انداختن زندگی خود و خانواده‌اش را در دوران کووید ۱۹ داشته باشد. صدالبته بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول دوست دارند که شاهد حضور دنیل کریگ در MCU باشند، اما بدون شک از نپذیرفتن این پیشنهاد احتمالا بیشتر خوشحال خواهند شد؛ چرا که بسیاری از طرفداران دوست داشتند جان کرازینسکی نقش آقای شگفت‌انگیز را بازی کند و حالا تا حدی به خواسته خود رسیده‌اند.

البته هنوز مشخص نیست که جان کرازینسکی نقش رید ریچاردز را در فیلم Fantastic Four نیز بازی خواهد کرد یا مارول استودیو بازیگر دیگری را برای این نقش استخدام می‌کند، اما از هم‌اکنون بسیاری امیدوار هستند تا او برای این نقش در فیلم این گروه بازگردد و حتی گروهی اعتقاد دارند باتوجه‌به جدایی جان واتس از این فیلم، کرازینسکی ممکن است وظیفه کارگردانی فیلم چهار شگفت انگیز را نیز بر عهده بگیرد. در هر حال تنها آینده جواب این سؤال را خواهد داد و حتی ممکن است روزی کریگ را در نقش دیگری مشاهده کنیم.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده