نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰

کناره‌گیری کارگردان مرد عنکبوتی از ساخت فیلم Fantastic Four جدید

جان واتس که سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده، اعلام کرد که از وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four انصراف داده است.

مدت زمان زیادی از معرفی ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four می‌گذرد، اما اطلاعات خیلی زیادی در مورد فیلم چهار شگفت انگیز در دسترس نیست و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو باید به‌دنبال استخدام کارگردان دیگری برای این فیلم ابرقهرمانی باشد. جان واتس که سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده، دیگر قرار نیست وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را بر عهده داشته باشد.

او اخیرا کارگردانی فیلم Spider-Man: No Way Home را بر عهده داشته است که این فیلم موفق شد بیش از ۱/۸۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینما شود. البته ددلاین می‌گوید که چیز نگران کننده‌ای وجود ندارد و واتس درواقع پس از ساخت سه فیلم اسپایدرمن تصمیم گرفته تا کمی از ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی فاصله بگیرد. پیش از این انتظار می‌رفت او پس از سه فیلم مرد عنکبوتی روی صندلی کارگردانی فیلم Fantastic Four بنشیند.

جان واتس

جان واتس پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Cop Car را داشته و اخیرا قسمت اول سریال The Old Man را کارگردانی کرده است. او همچنین قرار است فیلمی بدون نام برای اپل با بازی جرج کلونی و برد پیت را کارگردانی کند که احتمالا فیلم بعدی او خواهد بود. همچنین شایعاتی وجود دارند که می‌گویند واتس ممکن است به‌عنوان کارگردان در یکی از سریال‌های آینده دنیای جنگ ستارگان حضور داشته باشد. مارول استودیو و جان واتس خبر ددلاین در مورد فیلم چهار شگفت انگیز را تایید کردند.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و لوئیس دی اسپوزیتو، معاون رئیس این استودیو در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «همکاری با جان در فیلم‌های مرد عنکبوتی تجربه لذت بخشی بوده است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با او برای آوردن اعضای چهار شگفت انگیز به MCU بودیم، اما دلایل او برای کناره‌گیری از سمت کارگردانی فیلم Fantastic Four را درک کردیم و از آن حمایت می‌کنیم. ما خوشبین هستیم که فرصتی برای همکاری دوباره در آینده وجود داشته باشد.»

جان واتس در حال صحبت با تام هالند در پشت صحنه فیلم Spider-Man: Homecoming

واتس نیز در این بیانیه گفت: «ساخت سه فیلم مرد عنکبوتی برای من یک تجربه باورنکردنی بود که زندگی من را برای همیشه تغییر داد. من با تمام وجود از اینکه به مدت هفت سال بخشی از دنیای سینمایی مارول بودم، سپاسگزارم. امیدوارم دوباره روزی با یکدیگر کار کنیم و بی‌صبرانه منتظرم چشم‌انداز فوق‌العاده بازگشت Fantastic Four را ببینم.»

سونی و تهیه‌کنندگان مرد عنکبوتی نیز به صراحت اعلام کرده‌اند که انتظار دارند تا دوباره با واتس به‌همراه تام هالند و زندیا در فیلم‌های آینده Spider-Man همکاری کنند. بااین‌حال واتس رسما از مجموعه اسپایدرمن انصراف نداده است، اما مشخص نیست که مارول استودیو چه برنامه‌ای را در سر داشته باشد. همچنین هنوز نامی به‌عنوان جانشین واتس در فیلم Fantastic Four اعلام نشده است و این فیلم هنوز دارای نویسنده یا تاریخ اکرانی نیز نیست.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده