نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۳

پیوستن بازیگر برنده جایزه اسکار به فصل چهارم سریال Westworld

آریانا دبوس، بازیگر برنده جایزه اسکار جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Westworld برای بازی در چند قسمت اضافه شده است.

روز گذشته شبکه HBO اولین تریلر فصل چهارم سریال Westworld را منتشر کرد که در پایان این تریلر مشخص شد که پخش فصل چهارم سریال وست ورلد از روز یکشنبه، ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۵ تیر) آغاز خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران این سریال علمی تخیلی محبوب شبکه HBO اضافه شده است. هالیوودریپورتر تایید کرد که آریانا دبوس، بازیگر برنده جایزه اسکار به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Westworld اضافه شده است.

دبوس قرار است به‌عنوان بازیگر نقش مکمل در فصل جدید سریال وست ورلد حضور داشته باشد و شاهد حضور او در چند قسمت از این فصل خواهیم بود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش دبوس یا تعداد قسمت‌هایی که او در آن حضور دارد، منتشر نشده است. دبوس اخیرا برای بازی در فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ موفق شد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.

آریانا دبوس

او همچنین سابقه بازی در آثار دیگری چون تئاتر Hamilton، فیلم The Prom و سریال Schmigadoon را داشته است. دبوس مدتی پیش برای بازی در نقش کالیپسو (Calypso) به جمع بازیگران فیلم Kraven the Hunter اضافه شد. ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پاول، آنجلا سارافیان و آرورا پرینو، دیگر بازیگرانی هستند در فصل چهارم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند سه فصل گذشته، جاناتان نولان و لیسا جوی برای ساخت فصل چهارم سریال وست ورلد بازگشته‌اند. همچنین می‌دانیم که دو فصل اول سریال در ۱۰ قسمت و فصل سوم در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO پخش شده‌اند، اما در حال حاضر تعداد قسمت‌های فصل چهارم سریال Westworld تایید و اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده