نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰

پیوستن بازیگر West Side Story به فیلم Kraven the Hunter دنیای مرد عنکبوتی

آریانا دبوس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Kraven the Hunter اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Kraven the Hunter اضافه شده است. ددلاین خبر داد که آریانا دبوس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم West Side Story، پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم کریون شکارچی اضافه شده است. پیش از این مشخص شده بود که آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست و راسل کرو در یک نقش نامشخص در فیلم Kraven the Hunter حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

آریانا دبوس با اینکه این روزها بیشتر برای بازی در فیلم West Side Story شناخته می‌شود و شانس بالایی هم برای دریافت جایزه اسکار دارد، سابقه بازی در آثار دیگری چون تئاتر Hamilton، فیلم The Prom و سریال Schmigadoon را نیز داشته است. دبوس در فیلم Kraven the Hunter قرار است نقش کالیپسو (Calypso) را بازی کند. کالیپسو در دنیای کمیک مارول یک کشیش وودو است که از معجون‌های جادویی استفاده می‌کند و او یکی از دشمنان مرد عنکبوتی و همچنین معشوقه کریون شکارچی است.

آریانا دبوس

کریون شکارچی یکی از شخصیت‌های دنیای کمیک مارول است که سونی در حال ساخت فیلمی براساس آن است. این شخصیت به‌عنوان یکی از ضد قهرمانان معروف دنیای کمیک نیز شناخته می‌شود که با شخصیت‌هایی مثل ونوم و بلک پنتر مبارزه کرده و از شناخته شده‌ترین و مخوف‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی نیز است. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی خواهد بود.

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم کریون شکارچی تنها یکی از چند فیلم در دست ساخت سونی از مجموعه مرد عنکبوتی است که فیلم Morbius با بازی جرد لتو، فیلم بعدی این مجموعه خواهد بود که فیلم موربیوس برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلمی براساس شخصیت مادام وب با بازی داکوتا جانسون در دست ساخت است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده