نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲

انتشار تصاویر و پوسترهای جدید از فصل سوم سریال The Umbrella Academy

نتفلیکس تصاویر و پوسترهای جدیدی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی تا حضور شخصیت‌های جدید هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و پوسترهای جدیدی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شده است. تمرکز این تصاویر که نتفلیکس اخیرا آن را منتشر کرده، روی اعضای آکادمی آمبرلا و گروه جدید آکادمی اسپارو است که درواقع در خط زمانی جدید، به‌جای آکادمی آمبرلا شاهد گروه آکادمی اسپارو خواهیم بود که ظاهری متحدتری مثل اعضای مردان ایکس دارند و دارای قدرت‌ها و توانایی‌های متفاوت‌تری هم هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فصل سوم سریال The Umbrella Academy را مشاهده کنید:

همچنین نتفلیکس دو پوستر از فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در آن‌ها شاهد اعضای آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها باشید:

پوستر آکادمی آمبرلا در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

پوستر آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، کلم فیور، ریتو آریا، جاستین کرنول، جاستین مین، بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کزی دیوید و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy در روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن (۱ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده