نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳

شروع هرج و مرج در دنیای سینمایی مارول در تریلر نهایی فیلم دکتر استرنج 2

مارول استودیو امروز تریلر جدید و نهایی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. مارول استودیو امروز تریلر نهایی فیلم Doctor Strange 2 را منتشر کرد که نیمه اول آن درواقع مسیر دکتر استرنج و واندا ماکسیموف در MCU تا اتفاقات این فیلم است و این تصاویر به فیلم‌های قبلی تعلق دارد، اما در نیمه دوم تصاویر جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2 نیز قابل مشاهده است و ضمن اخطار اینکه این تصاویر ممکن است بخش‌هایی از فیلم را فاش کند، در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

روز فردا فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness بالاخره در سالن‌های سینمای آمریکای شمالی اکران خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این فیلم افتتاحیه‌ای بیش از ۱۷۵ میلیون دلار را تجربه کند، اما طی روزهای اخیر شاهد فاش شدن بخش‌های مهمی از فیلم Doctor Strange 2 هستیم که متاسفانه مانند فیلم‌های اخیر مارول بخش‌های مهمی از  فیلم را افشا می‌کند. در هر حال باید دید مارول استودیو چگونه قرار است این موضوع را برای آثار آینده خود مدیریت بهتری کند تا دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است در روز جمعه، ۶ می (۱۶ اردیبهشت) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده