نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸

تهیه‌کننده No Time to Die: انتخاب بازیگر بعدی جیمز باند زمان می‌برد

باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعه جیمز باند، انتخاب جایگزین دنیل کریگ در نقش جیمز باند را انتخاب بسیار مهمی توصیف کرده و معتقد است این کار هنوز زمان می‌برد.

به محض اینکه دنیل کریگ در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که No Time to Die آخرین حضور او در نقش شخصیت جیمز باند خواهد بود، انتشار شایعات بازیگر بعدی مأمور 007 آغاز شد. از تام هاردی، هنری کویل و ادریس البا گرفته تا حتی جیکوب الوردی، بازیگر سریال Euphoria، همگی جزء بازیگرانی بودند که تاکنون به‌عنوان نامزدهای احتمالی معرفی شدند. حتی در دوره‌ای از لاشانا لینچ به‌عنوان اولین بازیگر زنی که قرار است ایفای نقش این شخصیت را برعهده بگیرد نام برده می‌شد که البته تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی جیمز باند تصریح کرد که تا زمانی‌که او این مسئولیت را برعهده دارد، جیمز باند یک شخصیت مرد باقی خواهد ماند.

باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعه آثار جیمز باند در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرده که انتخاب جایگزین دنیل کریگ زمان خواهد برد. وی در بخشی از گفتگوی خود با نشریه ورایتی که به مناسبت اکران فیلم جدید Macbeth با بازی دنیل کریگ ترتیب داده شده، خاطر نشان کرد: «این یک تصمیم بزرگ است و فقط انتخاب بازیگر یک نقش نیست. این انتخاب، تعیین کننده‌ی ادامه‌ی مسیری است که در آینده طی خواهیم کرد. من فقط اینجا هستم تا حضور یکی از بزرگ‌ترین بازیگران جهان را جشن بگیریم.»

دنیل کرگ در نقش جیمز باند

بروکلی در ادامه به تمجید از هنر بازیگری کریگ پرداخته و به‌عنوان تهیه‌کننده هر پنج فیلم باند از Casino Royale در سال ۲۰۰۶ تا No Time to Die در سال ۲۰۲۱ از او تقدیر کرده است.

«او واقعاً توانایی گسترده و شگفت‌انگیزی در هنر بازیگری دارد و می‌تواند هر کاری انجام دهد. به نظر من او بهترین بازیگر تاریخ است. من فکر می‌کنم تماشاگران از این نمایش هیجان‌زده خواهند شد، چون او هر چیزی که شما بخواهید را دارد؛ او بامزه‌است، خطرناک است و از پس هر کاری برمی‌آید.»

شما هم در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده