نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

حضور غافلگیر کننده چند شخصیت در تریلر کوتاه جدید فیلم دکتر استرنج 2

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است که نکات مهمی از این فیلم را فاش می‌کند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را فاش کند

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده که احتمال دارد بخش مهمی از فیلم را فاش کند. چند روز پیش بود که تریلر کوتاهی از فیلم دکتر استرنج 2 منتشر شد که در آن به گروه ایلومیناتی اشاره شد. حالا تبلیغ تلویزیونی دیگری منتشر شده است که در این تیزر کوتاه شاهد حضور اعضای ایلومیناتی از جمله پروفسور ایکس، کارل موردو، کاپیتان مارول (نسخه ماریا رمبو) و همچنین کاپیتان کارتر هستیم.

پیش از این تنها شایعاتی در مورد احتمال حضور کاپیتان کارتر در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness فاش شده بود، اما در این تبلیغ تلویزیونی ۱۵ ثانیه‌ای بالاخره این شایعه تایید شد که شاید یک هفته پیش از اکران فیلم کمی این موضوع عجیب به‌نظر برسد. همچنین درکنار صحنه‌های تازه، این تریلر کوتاه شامل تصویر جدیدی از پروفسور ایکس است که ظاهرا به نسخه کمیک آن شباهت بیشتری دارد. ضمن اخطار اسپویل در مورد محتویات ویدیو، در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اولین کلیپ رسمی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است که در آن دکتر استرنج برای اولین‌بار با آمریکا چاوز ملاقات می‌کند که در آن استرنج باید با موجودی هشت پا مانند مواجه شود. طبق توصیفات منتشر شده، این صحنه از فیلم Doctor Strange 2 ظاهرا در ابتدا فیلم رخ می‌دهد و در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده