نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

اعلام نام رسمی فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز

پارامونت پیکچرز سرانجام نام رسمی فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز را در سینماکان امسال تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت هفتم فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. در حاشیه مراسم سینماکان امسال، پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز را به نمایش گذاشت که طبق توصیفات منتشر شده، این تریلر شامل چندین صحنه تعقیب و گریز با موتور و اسب و صحنه اکشن روی قطار بوده است. در پایان پارامونت تایید کرد که فیلم مأموریت غیر ممکن 7 با نام Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

البته انتظار نمی‌رود این تریلر در آینده نزدیک پخش شود. با اینکه نامفیلم Mission Impossible 8 رسما اعلام نشده، اما قابل انتظار است این فیلم اکشن جاسوسی با نام Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two اکران شود، اما همچنان امکان تغییر نام این فیلم وجود دارد. فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission Impossible 8 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده