نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

ساخت فیلمی جدید براساس شخصیت ناشناخته دنیای مرد عنکبوتی توسط سونی

سونی پیکچرز در حال ساخت اسپین‌آف جدیدی از دنیای مرد عنکبوتی براساس شخصیت ال موئرتو با بازی بد بانی است.

بامداد روز گذشته سونی پیکچرز در حاشیه سینماکان امسال به‌صورت رسمی ساخت فیلم Venom 3 و فیلم Ghostbusters 4 را تایید و اعلام کرد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم دیگری از دنیای مرد عنکبوتی تایید و اعلام شده است. سونی پیکچرز در طول پنلش در سینماکان ساخت فیلمی براساس شخصیت ال موئرتو را تایید و اعلام کرد. همچنین بد بانی، رپر پورتوریکویی نقش ال موئرتو را در فیلم El Muerto بازی خواهد کرد.

بد بانی در فیلم Bullet Train

خوآن کارلوس نام واقعی ال موئرتو است که او در اصل یک ورزشکار کشتی کج است که در یک مسابقه کشتی کج خیریه با مرد عنکبوتی مبارزه کرد. پس از اینکه الدورادو برای گرفتن جان ال موئرتو آمد، او توسط اسپایدرمن نجات پیدا کرد و در ادامه آن‌ها برای شکست الدورادو متحد می‌شوند. همچنین سونی پیکچرز تایید کرد که فیلم El Muerto به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

فیلم El Muerto تنها یکی از چندین فیلم در دست ساخت براساس دنیای مرد عنکبوتی است که پیش از این شاهد اکران دو قسمت از فیلم ونوم و یک قسمت از فیلم موربیوس بودیم. فیلم Kraven the Hunter و فیلم Madame Web دو فیلم بعدی دنیای اسپایدرمن سونی خواهند بود که این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) و در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده‌اند.

بد بانی پیش از این با سونی در فیلم Bullet Train همکاری داشته است که این فیلم اکشن در تاریخ ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) اکران خواهد شد. بد بانی همچنین سابقه بازی در سریال Narcos: Mexico و فیلم F9: The Fast Saga را در کارنامه خود دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده