نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸

تایید ساخت فیلم های Venom 3 و Ghostbusters 4

سونی پیکچرز در حاشیه سینماکان امسال به‌صورت رسمی ساخت فیلم Venom 3 و فیلم Ghostbusters 4 را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم‌های ونوم و Ghostbusters: Afterlife تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، سونی پیکچرز در حاشیه مراسم سینماکان امسال ساخت فیلم Venom 3 و فیلم Ghostbusters 4 را تایید و اعلام کرده، اما اطلاعات بیشتری از جمله عوامل سازنده این دو فیلم یا تاریخ اکران آن‌ها را اعلام نکرده است. همچنین بسیاری انتظار داشتند که ساخت دنباله فیلم آنچارتد تایید شود، اما ظاهرا فعلا باید کمی بیشتر برای اعلام آن صبر کنیم.

روح در حال خوردن وسایل کنار خیابان در فیلم Ghostbusters: Afterlife

فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط و ضعیف موفق شد بیش از ۸۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم Venom: Let There Be Carnage نیز پاییز گذشته اکران شد و توانست به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند تا مجموع فروش دو قسمت اول فیلم ونوم به بیش از ۱/۳ میلیارد دلار در سراسر جهان برسد. فیلم Ghostbusters: Afterlife نیز که دنباله مستقیم دو قسمت اول فیلم شکارچیان روح است، پاییز گذشته روی پرده‌های سینما رفت و توانست به فروش نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

در حال حاضر قابل انتظار است که تام هاردی برای بازی در نقش ادی براک ملقب به ونوم در فیلم Venom 3 بازگردد و باتوجه‌به صحنه پس از پایان فیلم Venom: Let There Be Carnage، می‌توان انتظار داشت که چه شخصیت شروری اینبار قرار است دربرابر ونوم قرار بگیرد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم ونوم 3 در دسترس نیست. بااین‌حال، فعلا مشخص نیست فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 قرار است چه داستانی را دنبال کند؛ اگرچه می‌توان انتظار بازگشت شخصیت‌های قسمت قبلی در دنباله آن را داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده