نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۰

عقب افتادن تاریخ اکران انیمیشن گربه چکمه پوش 2

یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که تاریخ اکران انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish تا اواخر سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish عقب افتاده است. امروز یونیورسال پیکچرز و دریم ورکس انیمیشن اعلام کردند که انیمیشن Puss in Boots 2 دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) اکران شود و اکران آن تا اواخر سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است. حالا انیمیشن گربه چکمه پوش 2 برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) برنامه‌ریزی شده است که پیش از این انیمیشن ماریو قرار بود در این تاریخ اکران شود.

انیمیشن Mario نیز قرار است با چند ماه تأخیر در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن روی پرده‌های سینما برود. آنتونیو باندراس در نقش گربه چکمه‌پوش، سلما هایک در نقش کیتی سافت‌پاوز، هاروی گیلان، فلورنس پیو، الیویا کلمن، وگنر مورا، ری وینستون، جان مولانی، دیوین جوی راندولف، آنتونی مندز و سامسون کایو، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

جوئل کرافورد، کارگردان انیمیشن The Croods 2: A New Age وظیفه کارگردانی انیمیشن Puss in Boots 2 را براساس فیلمنامه‌ای از پل فیشر و براساس داستانی از کریس ملداندری بر عهده داشته است. انیمیشن Puss in Boots در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌های سینما رفت و حدود ۵۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. انیمیشن گربه چکمه پوش که درواقع قسمت فرعی انیمیشن شرک است، موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده