نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۸

عقب افتادن اکران انیمیشن ماریو تا سال ۲۰۲۳

یونیورسال و نینتندو اعلام کردند که اکران انیمیشن ماریو با صداپیشگی کریس پرت و آنیا تیلور جوی تا بهار سال ۲۰۲۳ عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن ماریو عقب افتاده است. یونیورسال، نینتندو و ایلومینیشن اینترتینمنت اعلام کردند که انیمیشن Super Mario Bros دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران شود و حالا اکران انیمیشن Mario تا بهار ۲۰۲۳ عقب افتاده است و این انیمیشن سینمایی اکنون قرار است در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران شود.

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Mario حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده دارند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru، انیمیشن بعدی استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت است که انیمیشن Minions 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) اکران شود. علاوه‌بر ماریو، انیمیشن Migration دیگر انیمیشن ایلومینیشن در سال ۲۰۲۳ است که این انیمیشن در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. انیمیشن Despicable Me 4 نیز برای اکران در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده