نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸

نمایش اوبی وان کنوبی در تصاویر جدید سریال Obi-Wan Kenobi

تصاویر جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است که در آن شاهد حضور اوبی وان کنوبی و گرند اینکوزیتر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به سریال جدید جنگ ستارگان اختصاص داده و دو تصویر روی جلد و سه تصویر جدید از این سریال را منتشر کرده است. در اولین تصویر شاهد حضور اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرور هستیم که در تاتویین حضور دارد. در تصویر دیگر نیز اوبی وان در سیاره جدیدی است که قرار است در سریال Obi-Wan Kenobi به آن سفر کنیم.

علاوه‌براین تصویر جدیدی از گرند اینکوزیتر با بازی روپرت فرند منتشر شده است که به‌دنبال یافتن سرنخی از اوبی وان کنوبی است. بدون شک شکست دادن این شخصیت شرور کار سختی است و اوبی وان باید با او مواجه شود. همچنین در تصاویر روی جلد مجله توتال فیلم شاهد حضور اوبی وان کنوبی و شمشیر لایت‌سیبر او هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ایوان مک گرگور در نقش اوبی وان کنوبی در کاور مجله توتال فیلم با طرح سریال Obi-Wan Kenobi

ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین ناتالی هولت، آهنگساز سریال Loki وظیفه ساخت موسیقی متن سریال اوبی وان کنوبی را بر عهده داشته است.

اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم King Arthur: Legend of the Sword، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است.

پخش سریال Obi-Wan Kenobi از روز جمعه‌، ۲۷ می (۶ خرداد) با پخش همزمان دو قسمت اول آغاز خواهد شد. این سریال در ۶ قسمت تولید شده و مابقی قسمت‌های سریال اوبی وان کنوبی روزهای چهارشنبه هر هفته از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده