نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

انتخاب اولین آهنگساز زن دنیای جنگ ستارگان برای ساخت موسیقی اوبی وان کنوبی

ناتالی هولت، آهنگساز سریال Loki به‌عنوان اولین آهنگساز زن دنیای جنگ ستارگان برای ساخت موسیقی متن سریال اوبی وان کنوبی انتخاب شده است.

پیش از این اعلام شده بود که جان ویلیامز، آهنگساز افسانه‌ای دنیای جنگ ستارگان قرار است موسیقی تم سریال Obi-Wan Kenobi را تولید کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز این سریال مشخص شده است. ناتالی هولت که پیش از این برای ساخت موسیقی متن سریال Loki شناخته شده بود، وظیفه ساخت موسیقی متن سریال اوبی وان کنوبی را بر عهده گرفته است. او درواقع اولین آهنگساز زنی است که وظیفه ساخت موسیقی متن یک پروژه در دنیای Star Wars را بر عهده داشته است.

ناتالی هولت در استودیو

در مصاحبه با Vanity Fair هولت توضیح داد که او به‌دنبال تفسیری جدید و تازه از دنیای جنگ ستارگان براساس کارهای گذشته ویلیامز است و او قرار است درکنار حفظ المان‌های دنیای Star Wars، چیزهای جدیدی را به سریال Obi-Wan Kenobi بیاورد که در حال حاضر نمی‌تواند آن‌ها را فاش کند. هولت با اشاره به همکاری با ویلیامز گفت: «کار با قهرمانم بسیار باشکوه بود و همچنین من صدای خودم را به سریال آوردم.»

هولت همچنین به آهنگ تم ویلیامز که هنوز منتشر نشده، اشاره کرد و گفت که انعکاسی از محتوای سریال است. او ادامه داد: «جان ویلیامز با موسیقی تم خود به بهترین شکل ممکن سریال را آنطوری که است، می‌تواند نشان دهد. با اینکه غم‌انگیز است، اما دارای یک عنصر امید نیز است. او کار جدیدی انجام داده که مردم را واقعا تحت تاثیر قرار خواهد داد.» هولت در ادامه توضیح داد که دلیل حضور ویلیامز در دنیای سریال‌های لایو اکشن جنگ ستارگان این است که او همیشه تمایل داشته تا موسیقی تمی برای اوبی وان کنوبی بسازد.

John Williams Star Wars

درواقع این جدای محبوب تنها شخصیتی بوده که هرگز فرصتی برای ویلیامز پیش نیامده است تا موسیقی تمی برای او بسازد. ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال Obi-Wan Kenobi از روز جمعه‌، ۲۷ می (۶ خرداد) با پخش همزمان دو قسمت اول آغاز خواهد شد. این سریال در ۶ قسمت تولید شده و مابقی قسمت‌های سریال اوبی وان کنوبی روزهای چهارشنبه هر هفته از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده