نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۶

انتشار پوستر، تریلر و ویدیو جدید فیلم دکتر استرنج 2 با بازی بندیکت کامبربچ

به‌تازگی مارول استودیو پوستر، تبلیغ تلویزیونی و ویدیو جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر، تبلیغ تلویزیونی و ویدیو جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. با نزدیک‌تر شدن به زمان اکران  فیلم Doctor Strange 2، مارول استودیو تنور تبلیغات این فیلم موردانتظار را داغ‌تر می‌کند و به‌تازگی پوستر جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2 منتشر کرده است. این پوستر توسط مت فرگوسن، طراح پوستر شناخته شده دیزنی طراحی شده که طبق انتظار طراحی منحصربه‌فرد و جذابی را از وی شاهد هستیم:

نمایش نسخه‌های مختلف دکتر استرنج در پوستر جدید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اثر مت فرگوسن

در این پوستر شاهد حضور نسخه‌های مختلف استرنج مثل دکتر استرنج MCU، دیفندر استرنج، استرنج عالی‌رتبه و نسخه زامبی استرنج هستیم که پیش از این هر چهار نسخه استرنج در تریلرهای فیلم نمایش داده شده بود. همچنین اسکارلت ویچ در مرکز این پوستر قرار گرفته است. علاوه‌براین، مارول استودیو ویدیو جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم و پشت صحنه آن با محوریت بازگشت سم ریمی هستیم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

طی روزهای گذشته نیز تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است و در ادامه می‌توانید شاهد این تریلر کوتاه نیز باشید:

دانلود از آپارات

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده