نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۳

مشخص شدن اولین کارگردان سریال Twisted Metal با بازی آنتونی مکی

شبکه پیکاک و پلی استیشن پروداکشن به‌تازگی اولین کارگردان سریال Twisted Metal با بازی آنتونی مکی را استخدام کرده‌اند.

سونی در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس بازی محبوب و کلاسیک Twisted Metal است و این سریال قرار است توسط استودیو PlayStation Productions تولید شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین کارگردان این سریال کمدی مشخص و معرفی شده است. کیتائو ساکورای، کارگردان برنامه The Eric Andre Show، فیلم Bad Trip و دو قسمت از سریال Dave به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی به سریال Twisted Metal اضافه شده‌ است. او قرار است چند قسمت از سریال تویستد متال از جمله قسمت اول را کارگردانی کند.

سریال Twisted Metal قرار است یک سریال لایو اکشن کمدی نیم ساعته باشد. در طول این سریال جان دو پیشنهادی را برای به‌دست یک زندگی بهتر دریافت می‌کند که در آن باید بسته‌ای مرموز را با موفقیت در دنیای پسا آخرالزمانی تحویل دهد. او با کمک یک دزد ماشین باید با غارتگران وحشی که وسایل نقلیه را تخریب می‌کنند، مواجه شود. در سریال تویستد متال شاهد رویارویی جان دو با یک دلقک دیوانه که با یک کامیون بستنی بسیار آشنا رانندگی می‌کند، نیز خواهیم بود.

آنتونی مکی، بازیگر سریال Altered Carbon و سریال The Falcon and the Winter Soldier، قرار است نقش جان دو را در سریال Twisted Metal بازی کند که توسط یک شیرفروش خردمند استخدام شده تا بسته‌ای را در دنیایی پسا آخر الزمانی تحویل دهد. او در طول این ماجراجویی و سفر قرار است با شخصیت‌های محبوب دنیای بازی Twisted Metal مثل دندان شیرین ( Sweet Tooth)، دلقک شیطانی با سری دارای شعله‌های آتش، کامیون بستنی خودش و احتمالا چند چهره جدید ملاقات کند.

سریال Twisted Metal برداشتی از این مجموعه بازی است که رت ریس و پل ورنیک، نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال تویستد متال نیز بر عهده مایکل جاناتان اسمیت، نویسنده سریال Cobra Kai خواهد بود که به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال لایو اکشن نیز حضور خواهد داشت. سریال Twisted Metal برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده