نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

آموزش پرواز با جنگنده در ویدیو جدید فیلم تاپ گان 2 با بازی تام کروز

ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Top Gun: Maverick منتشر شده است که در آن پشت صحنه آمادگی بازیگران برای پرواز با جنگنده را مشاهده می‌کنیم.

مدتی پیش جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick در یک مصاحبه فاش کرد که بیش از ۸۰۰ ساعت صحنه برای فیلم تاپ گان 2 از جمله صحنه‌های واقعی از کابین خلبان در طول پرواز فیلم‌برداری شده است. حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Top Gun 2 منتشر شده است. در طول این ویدیو شاهد تمرین سخت و طاقت فرسا بازیگران فیلم Top Gun: Maverick هستیم تا برای پرواز واقعی با جنگنده‌های F/A-18 سوپر هورنت آماده شوند.

آن‌ها در ابتدا باید پرواز با هواپیماهای کوچک مثل L-39 را آموزش می‌دیدند تا سپس برای فیلم‌برداری با هواپیمای F/A-18 آماده شوند. در طول ویدیو شاهد فضای تنش‌زای درون کابین خلبان هستیم که بازیگران شرایط سخت اما واقعی را تجربه کردند که تجربه آن را متفاوت و لذت‌بخش می‌دانند. تام کروز تلاش کرده تا با پیشرفت فناوری تجربه بسیار واقعی‌تر و نزدیک به واقعیت را به تماشاگران ارائه دهد و در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy و فیلم Oblivion، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun براساس فیلمنامه‌ای از کریستوفر مک‌ کوری، پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، را بر عهده داشته است.

فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Top Gun 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده