نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴

رستگاری اسکرات در آخرین ویدیو استودیو سازنده عصر یخبندان

استودیو بلو اسکای آخرین ویدیو خود را منتشر کرده است که در آن اسکرات، سنجاب دوست داشتنی مجموعه عصر یخبندان سرانجام به بلوطش می‌‌رسد.

بلو اسکای، استودیو انیمیشن سازی فاکس قرن بیستم است که بیشتر برای ساخت انیمیشن Ice Age شناخته می‌شود، اما پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، دیزنی تصمیم به تعطیلی بلو اسکای گرفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، Blue Sky آخرین ویدیو خود را منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد حضور شخصیت اسکرات از مجموعه عصر یخبندان هستیم که در این ویدیو او بالاخره به بلوط محبوبش می‌رسد و آن را نوش جان می‌کند. در ادامه می‌توانید رستگاری اسکرات را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در انیمیشن‌های عصر یخبندان، اسکرات هر دفعه که به بلوط مدنظر نزدیک می‌شد،‌ به شکل غم‌انگیز و صد البته بامزه‌ای شکست می‌خورد و بلوطش را از دست می‌داد. اما حالا با بسته شدن بلو اسکای، اسکرات بالاخره به این بلوط رسید. بااین‌حال، این ویدیو که The End نام دارد، تا حدی هم‌ غم‌انگیز است و یکی از استودیوهای نسبتا قدیمی انیمیشن‌سازی به کار خودش پایان داده است.

مجموع انیمیشن‌های بلو اسکای تا به امروز بیش از ۵/۹ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. البته ۴۵۰ افراد شاغل در بلو اسکای به دیگر استودیوهای دیزنی منتقل خواهند شد. بلو اسکای در مجموع بیش از ۱۳ انیمیشن تولید کرده است و برای ساخت انیمیشن کوتاه Bunny توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را در سال ۱۹۹۸ دریافت کند. علاوه‌بر عصر یخبندان، بلو اسکای سابقه ساخت انیمیشن Robots، انیمیشن Horton Hears A Who،‌ انیمیشن Rio و اخیرا انیمیشن Spies In Disguise را در کارنامه داشته است.

البته این پایان کار مجموعه‌های بلو اسکای نیست و دیزنی صاحب مجموعه‌ها و IPهای بلو اسکای است و برای آن برنامه دارد. دیزنی همچنان به‌دنبال ساخت سریال Ice Age برای دیزنی پلاس است و درکنار آن چندین انیمیشن فرعی براساس دنیای عصر یخبندان برای پخش از این سرویس استریم در دست ساخت هستند. علاوه‌براین، دیزنی ساخت انیمیشن Nimona، آخرین انیمیشن بلو اسکای را لغو کرده بود، اما نتفلیکس مدتی پیش حق تولید و پخش این انیمیشن جنجالی را خریداری کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده