نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶

خرید حق پخش انیمیشن لغو شده دیزنی توسط نتفلیکس | انتشار اولین تصویر

دیزنی ساخت انیمیشن Nimona را لغو کرده بود و حالا نتفلیکس حق تولید و پخش این انیمیشن را خریداری کرده است.

انیمیشن Nimona یکی از بحث برانگیزترین انیمیشن‌هایی بود که دیزنی ساخت آن را متوقف و لغو کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن نیمونا حالا خانه جدیدی پیدا کرده است. نتفلیکس اعلام کرد که حق تولید و پخش انیمیشن Nimona را خریداری کرده است. نتفلیکس برای تولید این انیمیشن با Annapurna Pictures همکاری می‌کند و انیمیشن نیمونا برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن داستان یک تغییر شکل دهنده را دنبال می‌کند که به‌دنبال ازبین‌بردن یک سازمان فاسد است.

کلویی گریس مورتس، بازیگر فیلم Let Me In و فیلم Hugo صداپیشگی شخصیت نیمونا و ریز احمد، بازیگر فیلم Sound of Metal که برای ساخت فیلم کوتاه The Long Goodbye جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه را دریافت کرده، صداپیشگی شخصیت بالیستر بلادهارت را در انیمیشن Nimona بر عهده دارند که قابل انتظار است همچنان در این انیمیشن حضور داشته باشند. بالیستر بلادهارت شخصیت شروری است که مشتاق به نابود کردن Institute است.

او زمانی یک شوالیه بود که پس از اینکه بازویش را از دست داد، از آن بیرون انداخته شد. نیمونا نیز اصرار دارد تا دستیار او شود، اما او تمایلی به گرفتن یک دستیار ندارد. یوجین لی یانگ نیز صداپیشگی آمبروسیوس گلدن لوین، معشوقه بالیستر را بر عهده دارد که اکنون قهرمان Institute است. همچنین نتفلیکس اولین تصویر رسمی انیمیشن Nimona را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نیمونا در انیمیشن Nimona

کولایدر در اوایل سال ۲۰۲۱ گزارش داد بود که مورتز و احمد حتی اگر آینده انیمیشن نامشخص باشد، برای صداپیشگی در انیمیشن Nimona قرارداد همکاری امضا کرده‌‌اند. گفته می‌شود که حدود ۷۵ درصد ساخت این انیمیشن تکمیل شده بود و بلو اسکای، سازنده اصلی انیمیشن تمایلی نداشت تا همه کارهایی که برای ساخت انیمیشن نیمونا کرده بود، از بین برود. این انیمیشن اقتباسی از یک رمان گرافیکی به همین نام اثر ان‌دی استیونسون است.

نیک برونو و تروی کوین که سابقه کارگردانی انیمیشن Spies in Disguise را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی انیمیشن Nimona را بر عهده دارند. دیزنی پس از تعطیلی استودیو بلو اسکای، تصمیم گرفت تا مراحل ساخت انیمیشن Nimona را نیز متوقف کند که موضوعات مختلفی باعث ایجاد حواشی بسیار زیادی ایجاد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده