نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲

اعلام زمان انتشار نقدهای فیلم Doctor Strange 2 | پخش پوسترها و ویدیو جدید

مارول استودیو پوسترها و ویدیو جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده است. همچنین زمان انتشار نقدهای فیلم مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترها و ویدیو جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی ویدیویی از فیلم Doctor Strange 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش تصاویر جدیدی از این فیلم مورد‌انتظار از دنیای سینمایی مارول هستیم. در طول ویدیو تصاویری از پشت صحنه فیلم دکتر استرنج 2 نیز نمایش داده می‌شود و برخی از بازیگران فیلم به‌همراه سم ریمی در مورد فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness صحبت می‌کنند:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، ۶ پوستر جدید از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز منتشر شده که تمرکز این پوسترها روی شخصیت‌های فیلم مثل دکتر استرنج، اسکارلت ویچ، وانگ، کریستین پالمر، آمریکا چاوز و کارل موردو است و در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر دکتر استرنج در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

پوستر اسکارلت ویچ در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

همچنین طبق گفته اریک دیویس از فندنگو و استیون وینتراب از کولایدر، فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است در روز دوشنبه، ۲ می (۱۲ اردیبهشت) برای اولین‌بار نمایش داده شود و امبارگو واکنش‌های اولیه در همان شب (صبح سه‌شنبه به وقت ایران) برداشته خواهد شد. همچنین امبارگو نقدهای فیلم دکتر استرنج 2 در روز سه‌شنبه، ۳ می (۱۳ اردیبهشت) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برداشته خواهد شد.

درواقع مانند فیلم Avengers: Endgame و فیلم Spider-Man: No Way Home، فاصله اکران و انتشار نقدهای فیلم Doctor Strange 2 نیز قرار است بسیار کم باشد. این اقدام مارول استودیو برای جلوگیری از اسپویل‌های احتمالی در نقدها یا واکنش‌های منتقدان و تماشاگران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness است. قابل انتظار است در طول فیلم شاهد غافلگیری‌های زیادی باشیم و این اقدام تقریبا قابل پیش‌بینی بوده است.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده