// دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۰

علاقه کارگردان Sonic the Hedgehog 2 به ساخت فیلم Super Smash Bros

جف فاولر، کارگردان فیلم Sonic the Hedgehog و فیلم Sonic the Hedgehog 2 دوست دارد که یک روز سراغ اقتباس سری بازی .Super Smash Bros برود.

باتوجه‌به موفقیت‌های قابل‌توجه فیلم های سونیک به‌نظر می‌رسد که اکنون برخی از افراد در رابطه با پروژه‌های بعدی کارگردان آن‌ها کنجکاو هستند. جف فاولر با دو فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) از پس جلب توجه طرفدارهای زیادی برآمد و براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دوست دارد که در آینده به ساخت فیلم Super Smash Bros بپردازد؛ هرچند می‌داند که انجام این کار باتوجه‌به شرایط پیچیده‌ی قانونی، بسیار سخت به‌نظر می‌رسد.

او در این‌باره گفت: «هیچ‌چیز بیشتر از این من را خوشحال نمی‌کند که همه‌ی آن شخصیت‌ها (اشاره به کاراکترهای حاضر در سری بازی Super Smash Bros) را در یک رقابت بتل رویال به جان هم بیندازم و یک Smash Bros بزرگ بسازم. اما ساخت چنین اثری احتمالا اول به انجام کارهایی از سوی وکلا احتیاج دارد. قرار دادن سونیک و ماریو در میدان مبارزه؟ من فکر می‌کنم همه عاشق این هستند که آن را تماشا کنند. این‌طور نیست؟ واقعا کلاسیک است».

اشاره‌ی فاولر به چالش‌های قانونی ساخت فیلم از روی سری بازی Super Smash Bros را باید کاملا فکرشده و منطقی دانست. زیرا نینتندو در هرکدام از بازی‌های مجموعه فقط با امضای قراردادهای مفصل و پرشمار می‌تواند شخصیت‌های متعلق به آثار مختلف شرکت‌های گوناگون را وارد سوپر اسمش برادرز کند. در نتیجه پروژه‌ی ساخت فیلم از روی این سری بازی با حضور تمام شخصیت‌ها نمی‌تواند فقط با صدور مجوز از سوی شرکت Nintendo جلو برود. سازندگان باید قراردهای متفاوت را با شرکت‌های مختلف به امضا برسانند تا لایسنس‌های لازم برای آفرینش اثر مورد نظر و ارائه‌ی آن به تماشاگرها را داشته باشند.

نسخه عریض پوستر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog 2

فیلم Sonic the Hedgehog در مجموع به بیشتر از ۳۱۹ میلیون دلار فروش جهانی رسید. در همین حین می‌دانیم که فروش جهانی فیلم Sonic the Hedgehog 2 تا امروز به حدود ۱۴۱ میلیون دلار رسیده است. سونیک خارپشت ۲ توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی یک فیلم سینمایی ساخته‌شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا را به ثبت برساند و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی نیز عملکرد مالی مناسبی داشته باشد.

شرکت‌های سگا و پارامونت پیکچرز در همکاری با یکدیگر به‌دنبال ایجاد جهان سینمایی سونیک هستند. به همین خاطر فیلم Sonic the Hedgehog 3 و یک سریال متمرکز روی شخصیت ناکلز (Knuckles) با صداگذاری ادریس البا ساخته خواهند شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده