نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

توقف ساخت فیلم های Fast and Loose نتفلیکس و Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت

در پی حوادث اسکار، نتفلیکس و سونی پیکچرز تصمیم به توقف ساخت فیلم Fast and Loose و فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت گرفته‌اند.

بامداد دوشنبه هفته گذشته بود که ویل اسمیت در جریان مراسم اسکار 2022 به کریس راک سیلی زد و این موضوع تبدیل به جنجال بزرگی شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، عواقب این اتفاق همچنان ادامه دارد. منابع نزدیک می‌گویند که نتفلیکس ساخت فیلم Fast and Loose به کارگردانی دیوید لیچ و با بازی ویل اسمیت را متوقف کرده است. در عوض لیچ حالا قرار است فیلم Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ را برای یونیورسال جلوی دوربین ببرد که تولید آن از ماه اوت امسال (مهرداد یا شهریور) آغاز خواهد شد.

منابع نزدیک می‌گویند که نتفلیکس برای ساخت پروژه بعدی لیچ در حال رقابت با یونیورسال بوده است که ظاهرا یونیورسال در این موضوع پیشتاز است. گفته می‌شود که نتفلیکس حالا به‌دنبال استخدام و بازیگر جدیدی برای فیلم Fast and Loose است و نتفلیکس علاقه‌ای به ادامه همکاری با ویل اسمیت، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم شاه ریچارد ندارد. اسمیت اخیرا در فیلم Emancipation به کارگردانی آنتوان فوکوآ بازی کرده است که این فیلم هم‌اکنون در مراحل پس از تولید قرار دارد و قرار است در سال ۲۰۲۲ از اپل تی‌وی پلاس پخش شود.

ویل اسمیت پس از دریافت جایزه اسکار در اسکار 2022

در حال حاضر تاریخ دقیق پخش فیلم Emancipation مشخص نشده و اپل نیز از دادن بیانیه‌ای در این رابطه خودداری کرده است. همچنین منابع هالیوودریپورتر می‌گویند که سونی ساخت فیلم Bad Boys 4 را که مراحل پیش تولید فعالی را سپری می‌کند و با اینکه اسمیت اخیرا ۴۰ صفحه از فیلمنامه آن را دریافت کرده بود، متوقف کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که سرنوشت فیلم پسران بد 4 چگونه خواهد شد، اما قابل انتظار است دیگر پروژ‌ه‌های ویل اسمیت که در مرحله پیش تولید قرار دارند نیز به وضعیتی مشابه دچار شوند.

ویل اسمیت به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از آکادمی اسکار استعفا داد. بااین‌حال، مقامات اسکار در حال بررسی حادثه هستند و باید دید درنهایت ویل اسمیت آیا دوباره می‌تواند اعتبار از دست رفته خود را به‌دست آورد یا عواقب این اتفاقات همچنان ادامه خواهد یافت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده