نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲

انتشار تریلر کوتاه و جدید Doctor Strange 2 | اعلام مدت زمان فیلم

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی است. همچنین مدت زمان این فیلم نیز اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی و اطلاعات جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 را منتشر کرده است که در این تریلر کوتاه شاهد چند تصویر جدید نیز هستیم. در بخشی از تریلر ظاهرا اسکارلت ویچ و وانگ با یک یا چند Chthon مواجه شده‌اند و در طول تریلر تصاویر بیشتری از اسکارلت ویچ نیز قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پیش فروش بلیط‌های فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness از روز چهارشنبه این هفته، ۶ آوریل (۱۷ فروردین) آغاز خواهد شد. علاوه‌براین، اریک دیویس از فندنگو مدت زمان فیلم Doctor Strange 2 را تایید کرد که براساس گفته او، مدت زمان فیلم دکتر استرنج 2 چیزی در حدود ۲ ساعت و ۶ دقیقه یا به عبارتی ۱۲۶ دقیقه خواهد بود. همچنین فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness رسما درجه سنی PG-13 را دریافت کرده که به معنای پایان مراحل تولید فیلم است.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده