نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸

ساخت سریال پیش درآمد It برای شبکه HBO Max

شبکه HBO Max در حال ساخت سریالی جدید و پیش درآمد براساس فیلم It است که به ریشه شهر دری خواهد پرداخت.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی جدید براساس فیلم It در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که این سریال که قرار است یک سریال پیش درآمد باشد، براساس مجموعه این فیلم ترسناک برای پخش از شبکه HBO Max در دست ساخت است و در حال حاضر Welcome To Derry نام دارد که این نام، فعلا نام تولیدی سریال است و احتمال دارد درنهایت تغییر کند. جیسون فوکس، بازیگر نقش مدیر ریچی در فیلم It Chapter Two، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه سریال It حضور دارد.

جیسون فوکس سابقه نوشته فیلمنامه و داستان آثاری چون انیمیشن Ice Age 4: Continental Drift، فیلم Wonder Woman، فیلم Pan، فیلم I Still See You و اخیرا فیلم Argylle را در کارنامه خود دارد. همچنین اندی موشیاتی که وظیفه کارگردانی فیلم It: Part One و فیلم It: Part Two را بر عهده داشته است، به‌همراه باربارا موشیاتی به‌عنوان تهیه‌کننده ازطریق شرکت فیلمسازی Double Dream در این پروژه حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت سریال Welcome To Derry بر عهده بخش تلویزیونی برادران وارنر است.

فیلم It: Chapter 2

فیلم Welcome to Derry براساس مجموعه فیلم It در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر دری جریان داشت و در آن با شروع ناپدید شدن کودکان در این شهر، گروهی از کودکان با دلقکی قاتل به‌نام پنی‌وایز مواجه می‌شوند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که اتفاقات این سریال پیش درآمد درنهایت به رویداد و اتفاقات فیلم It: Part One محصول سال ۲۰۱۷ ختم خواهد شد که اقتباسی از رمان ترسناک استیون کینگ بوده است.

فیلم It در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شد و این فیلم ترسناک توانست بیش از ۷۰۱/۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در ادامه فیلم It Chapter Two در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم با اینکه نقدهای ضعیف‌تری را دریافت کرد، اما درنهایت توانست به فروش بیش از ۴۷۳/۱ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند. همچنین پیش از این یک مینی سریال دو قسمتی از رمان It در دهه ۹۰ میلادی تولید و از شبکه ABC منتشر شده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده