نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱

احتمال تایید بازگشت یک شخصیت محبوب در فیلم Deadpool 3 توسط رایان رینولدز

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول به‌تازگی به بازگشت احتمالی یک شخصیت محبوب طرفداران در فیلم Deadpool 3 اشاره کرده است.

فیلم Deadpool 3 سرانجام رسما توسط مارول استودیو در دست ساخت است و مدتی پیش شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Deadpool را بر عهده گرفت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا شخصیت دیگری از دو فیلم اول ددپول در قسمت سوم آن باز خواهد گشت. به‌تازگی لزلی اوگامس، بازیگر نقش Blind Al در دو قسمت اول فیلم Deadpool به فیلم The Adam Project واکنش نشان داده و به رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول تبریک گفته است.

رینولدز نیز در پاسخ به اوگامس در توییتر گفت که «به‌زودی می‌بینمت» و سه ایموجی شمشیر گذاشت که ظاهرا اشاره به شخصیت ددپول و قسمت سوم فیلم آن دارد. صد البته حضور لزلی اوگامس در فیلم Deadpool 3 رسما تایید نشده است، اما این توییت رینولدز تا حدودی طرفداران را مطمئن کرد که در این فیلم شاهد بازگشت Blind Al نیز خواهیم بود که در دو قسمت اول فیلم ددپول میان طرفداران به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده بود.

لزلی اوگامس در نقش Blind Al درکنار رایان رینولدز در نقش ددپول در فیلم Deadpool

وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند. مدتی پیش نیز کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی تایید کرد که اتفاقات فیلم Deadpool 3 در داخل دنیای سینمایی مارول جریان دارد و همچنین درجه سنی فیلم بزرگسال (R) خواهد بود.

در حال حاضر فیلم Deadpool 3 دارای تاریخ اکرانی نیست و همچنین نمی‌دانیم که چه زمانی این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت، اما باتوجه‌به انتخاب کارگردان فیلم و افزایش صحبت در مورد قسمت سوم فیلم Deadpool، به‌نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده باید منتظر اعلام اخبار بیشتری در رابطه با این فیلم مورد انتظار باشیم. فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. در ادامه فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ اکران شد و این فیلم توانست بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده