نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰

عبور فروش فیلم مرد عنکبوتی 3 از مرز ۸۰۰ میلیون دلار در آمریکا

فیلم Spider-Man: No Way Home تبدیل به سومین فیلمی شد که فروش آن در آمریکا از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: No Way Home به رکورد دیگری دست پیدا کرده است. ددلاین گزارش داد که فروش فیلم مرد عنکبوتی 3 در آمریکای شمالی از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم به سومین اثر سینمایی تبدیل شود که به این موفقیت دست پیدا کرده است. فیلم Spider-Man: No Way Home تاکنون بیش از ۸۰۰/۵ میلیون دلار در آمریکا فروش کرده است.

پیش از این فیلم Star Wars: Episode VII - The Force Awakens با فروش بیش از ۹۳۶/۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ و فیلم Avengers: Endgame با فروش بیش از ۸۵۸/۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، به فروش بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی دست پیدا کرده بودند. همچنین فیلم Spider-Man: No Way Home یک میلیارد و ۸۸ میلیون دلار دیگر در بازار بین‌المللی فروش کرده است تا مجموع فروش جهانی فیلم مرد عنکبوتی 3 به بیش از ۱/۸۸۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

تام هالند در نقش مرد عنکبوتی ناراحت زیر باران و در شب روی ساختمان نشسته در پوستر فیلم Spider-Man: No Way Home

علاوه‌براین، فیلم Spider-Man: No Way Home در هفته اول پخش نسخه دیجتالی خود در آمریکا موفق شد تا بیش از ۲/۱ میلیون نسخه فروش کند و به رکورد دیگری دست یابد. فیلم Spider-Man 3 در حال حاضر در بیش از ۲ هزار سالن سینما در آمریکا نمایش داده می‌شود و با اینکه بیش از سه ماه از اکران آن می‌گذرد و نسخه دیجیتالی آن نیز منتشر شده است، اما فروش موفق آن در گیشه همچنان ادامه دارد.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده