نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹

نمایش قدرت شخصیت شرور Moon Knight با بازی ایتن هاوک در ویدیو جدید سریال

ویدیو جدیدی از سریال Moon Knight منتشر شده است که در این ویدیو بیشتر با قدرت و توانایی شخصیت آرتور هاروو با بازی ایتن هاوک آشنا می‌شویم.

مارول استودیو مدتی پیش اولین ویدیو سریال Moon Knight را منتشر کرد که در این ویدیو شاهد ملاقات کونشو با استیون گرانت بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از سریال شوالیه ماه منتشر شده است. در ویدیو جدید سریال مون نایت شاهد مواجه شدن شخصیت استیون گرانت و لیلا ال‌فاولی با آرتور هاروو هستیم که آن‌ها در تلاش برای فرار از دست نیروهای شخصیت شرور سریال هستند که در ادامه آرتور هاروو با استفاده از عصا ظاهرا جادویی خودش، موجود فراطبیعی را احضار می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت آرتور هاروو با بازی ایتن هاوک، شخصیتی شرور و مرموز است که ظاهرا قدرت انرژی مانندی دارد و در طول ویدیو موجودی شرور را احضار می‌کند که هویت آن مشخص نیست، اما می‌توان گفت همان موجودی است که شوالیه ماه در تریلرهای سریال Moon Knight آن را به باد مشت زدن گرفته بود. همچنین تبلیغ تلویزیونی جدیدی از سریال مون نایت با نام Choice منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از سریال Moon Knight هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

دانلود از آپارات

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشه) و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده