نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۳

رویارویی ترسناک اسکار آیزاک با خدای ماه در اولین ویدیو سریال Moon Knight

اولین ویدیو رسمی سریال Moon Knight منتشر شده است که در آن استیون گرانت با بازی اسکار آیزاک با کونشو در راهرو ملاقات می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو اولین ویدیو رسمی سریال Moon Knight را منتشر کرده است. در این ویدیو که بخش‌هایی از آن را در نمایش‌های رسمی سریال دیده بودیم، شاهد هویت استیون گرانت شخصیت شوالیه ماه هستیم که در راهرو یک ساختمان دربرابر درب آسانسور با کونشو، خدای ماه ملاقات می‌کند. در ادامه پیرزنی وارد آسانسور می‌شود تا استیون گرانت برای لحظات کوتاهی فکر کند از دست کونشو خلاص شده است، اما اشتباه می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین ویدیو رسمی سریال Moon Knight حاوی وایب و فضایی نسبتا ترسناک و دلهره‌آور است که به‌خوبی فضای متفاوت آن نسبت به دیگر آثار دنیای سینمایی مارول قابل مشاهده است. همچنین پایان ویدیو با یک صحنه‌ نسبتا جامپ‌اسکیر مواجه هستیم و به‌نظر می‌رسد که در سریال شوالیه ماه قرار است شاهد وایب و صحنه‌های نسبتا ترسناکی باشیم. چند روز پیش هم تبلیغ تلویزیونی جدیدی از سریال Moon Knight منتشر شد که در آن شاهد تصاویر جدیدی بودیم که تماشا آن خالی از لطف نیست:

دانلود از آپارات

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشه) و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده