نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵

انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Barry شبکه HBO

شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Barry را منتشر کرد که در آن بری با بازی بیل هیدر با عواقب اتفاقات پایانی فصل دوم مواجه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Barry منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال بری شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی هستیم که در طول آن باید با عواقب اتفاقات پایانی فصل دوم این سریال کمدی سیاه مواجه شوند. در اولین تریلر فصل سوم سریال Barry بری ظاهری نسبتا متفاوتی پیدا کرده است و همچنین شاهد حضور نیروهای پلیس هستیم که احتمال دارد اتفاقات از دست بری و دیگر شخصیت‌ها خارج شده باشد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش فصل سوم سریال Barry از تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۲ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال کمدی که در ۸ قسمت تولید شده، ازطریق شبکه HBO و سرویس استریم HBO Max پخش می‌شود. در فصل سوم سریال Barry شاهد بازگشت بری با بازی بیل هیدر هستیم که تصمیم داشته تا گذشته خشونت‌آمیز خود را کنار گذاشته و دیگر یک قاتل قراردادی نباشد. در عوض او به‌دنبال بازیگری است، اما اکنون همه‌چیز به هم گره خورده است و حالا در فصل سوم این سریال دارک کمدی شاهد نتایج اتفاقات پایانی فصل دوم هستیم.

بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین بیل هیدر از برنامه‌اش برای ساخت فصل چهارم این سریال کمدی سیاه خبر داده، اما شبکه HBO هنوز سریال Barry را رسما برای فصل چهارم تمدید نکرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده