نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

مبارزه سونیک با ناکلز در تریلر جدید فیلم Sonic 2

پارامونت به‌تازگی تریلر جدید و نهایی فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی جدید سونیک هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شده است. پارامونت به‌تازگی تریلر جدید و نهایی فیلم Sonic 2 را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این قسمت هستیم که دکتر رباتنیک و ناکلز قرار است به دردسر بزرگی برای سونیک و تیلز تبدیل شوند و سونیک باید تا پیش از اینکه دیر شود، جلوی این دو نفر را بگیرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2 را ازطریق یوتیوب پارامونت تماشا کنید.

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 2 نیز منتشر شده است که این پوستر درواقع ارجاع جالبی به تصویر روی جلد بازی Sonic the Hedgehog دارد که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

سونیک و تیلز دربرابر دکتر رباتنیک در پوستر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2

پارامونت اخیرا ساخت فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید کرده است. این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اطلاعاتی از تاریخ اکران یا داستان آن در دسترس نیست. علاوه‌براین، سریالی لایو اکشن براساس فیلم سونیک 2 با محوریت شخصیت ناکلز در دست ساخت است که ادریس البا برای صداپیشگی در این سریال باز خواهد گشت. سریال Knuckles از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده