نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۳

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال The Umbrella Academy | انتشار اولین تیزر

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر و دو تصویر تاریخ پخش فصل سوم سریال The Umbrella Academy را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Umbrella Academy مشخص شده است. شبکه نتفلیکس سرانجام اعلام کرد فصل سوم سریال آمبرلا آکادمی در روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۱ تیر ۱۴۰۱) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین اولین تیزر فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در این تیزر شاهد رویارویی دو گروه آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو هستیم که به شروع سریال اشاره دارد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین تیزر، نتفلیکس دو تصویر رسمی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی اعضای دو گروه آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو است و در ادامه می‌توانید شاهد این دو تصویر نیز باشید:

اعضای آکادمی آمبرلا در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

اعضای آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فصل سوم سریال The Umbrella Academy پس از روز قیامت سال ۱۹۶۳ جریان دارد که اعضای آکادمی آمبرلا به خانه خود بازگشته‌اند و متقاعد شده‌اند که جلوی آخرالزمان را گرفته‌اند، اما پس از یک جشن کوتاه متوجه می‌شوند که اوضاع دقیقا آنطوری نیست که انتظارش را داشته‌اند و آن‌ها وارد آکادمی اسپارو شده‌اند. اسپاروها بلافاصله روبه‌روی آمبرلاها قرار می‌گیرند.

حالا آن‌ها با چالش جدید و متفاوتی مواجه شده‌اند و اکنون تنها کاری که باید انجام دهند این است که خانواده جدید و احتمالا پدر خود را برای کمک به آن‌ها متقاعد کنند و باعث اصلاح خط زمانی‌که اعتقاد دارند اشتباه است، شوند. آیا آن‌ها راهی برای بازگشت به زندگی پیش از آخرالزمانی خود خواهند یافت؟ یا آیا این دنیای جدید چیزی بیشتر از یک تغییر کوچک در جدول زمانی است و قرار است چیزهای بیشتری را آشکار کند؟

تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، کلم فیور، ریتو آریا، جاستین کرنول، جاستین مین، بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کزی دیوید و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده