نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۹

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Death on the Nile

فیلم Death on the Nile قرار است به‌زودی ازطریق سرویس‌های استریم پخش شود تا به‌زودی شاهد پخش نسخه با کیفیت این فیلم باشیم.

ماه گذشته فیلم Death on the Nile بالاخره پس از چندین تأخیر روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای متوسط و مثبتی از منتقدان دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه با کیفیت فیلم جدید هرکول پوآرو مشخص شده است. استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که فیلم Death on the Nile در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۲ (۹ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه هولو پخش خواهد شد. همچنین در همین تاریخ فیلم مرگ روی نیل ازطریق سرویس استریم HBO Max در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Death on The Nile حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هرکول پوآرو در حال خوردن صبحانه در فیلم Death on The Nile

فیلم مرگ روی نیل درواقع دنباله فیلم Murder on the Orient Express است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و با وجود دریافت نقدهای متوسط، عملکرد خوبی را در گیشه داشت و توانست حدود ۳۵۳ میلیون دلار فروش کند. علاوه‌بر بازی، کنت برانا وظیفه کارگردانی فیلم Death on The Nile براساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین، را نیز بر عهده داشته است. فیلم مرگ روی نیل تاکنون بیش از ۱۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۷/۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۸/۳ میلیون دلار در بازار بین‌المللی می‌شود.

همچنین استودیوی قرن بیستم اخیرا ساخت قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی و به کارگردانی کنت برانا را تایید کرده است که اینبار این فیلم قرار است براساس یک رمان کمتر شناخته شده اثر آگاتا کریستی ساخته شود. استودیوی قرن بیستم تصمیم دارد تا داستان هرکول پوآرو را ادامه دهد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


منبع VitalThrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده