نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

ساخت قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا

استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که داستان هرکول پوآرو با بازی کنت برانا پس از فیلم Death on The Nile ادامه خواهد یافت.

ماه گذشته فیلم Death on The Nile بالاخره پس از چندین تأخیر روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای متوسط و مثبتی از منتقدان دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادامه داستان هرکول پوآرو در دست ساخت است. استیو اسبل، رئیس استودیو استودیو قرن بیستم در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کرد که قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو براساس رمان‌های جنایی و معمایی آگاتا کریستی ساخته خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعاتی از رمان و داستان بعدی هرکول پوآرو در دسترس نیست، اما اسبل اشاره کرد که فیلم جدید این کاراگاه محبوب برخلاف فیلم Murder on the Orient Express و فیلم Death on The Nile قرار است براساس یک رمان کمتر شناخته شده آگاتا کریستی ساخته شود. همچنین کنت برانا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش هرکول پوآرو و کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت و ظاهرا استودیو قرن بیستم برنامه بلند مدتی برای ادامه داستان‌های این شخصیت در آینده دارد.

فیلم Murder on the Orient Express

رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Death on The Nile حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم مرگ روی نیل تاکنون بیش از ۱۰۵/۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۶۸/۳ میلیون دلار در بازار بین‌المللی می‌شود. فیلم Death on the Nile درواقع دنباله فیلم Murder on the Orient Express است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. استیو اسبل اخیرا در همین مصاحبه از در دست ساخت بودن چندین دنباله براساس فیلم Free Guy خبر داده است.


منبع Cinelinx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده