نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۵

انتشار اولین تریلر سریال اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک گرگور

دیزنی دقایقی پیش اولین تیزر تریلر رسمی سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرد که در آن اوبی وان کنوبی باید با تهدید خطرناکی مواجه شود.

امروز مجله EW اولین تصاویر رسمی سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرد که باعث هیجان طرفداران شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر رسمی سریال اوبی وان کنوبی منتشر شده است. در حاشیه جلسه با سرمایه‌گذاران دیزنی، اولین تیزر تریلر سریال جدید جنگ ستارگان منتشر شد که در آن شاهد بازگشت اوبی وان کنوبی به دنیای Star Wars هستیم. در طول سریال Obi-Wan Kenobi البته شاهد حضور دارث ویدر نیستیم و تمرکز آن بیشتر روی اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرگور است.

این تریلر با اینکه اطلاعات خیلی زیادی را فاش نمی‌کند، اما در طول تریلر شاهد حضور گرند اینکوزیتر با بازی روپرت فرند نیز هستیم که پیش از این EW حضور این شخصیت را تایید کرده بود. این شخصیت قرار است شخصیت منفی اصلی سریال باشد. همچنین در طول تریلر شاهد نمایش عمو اوون لارس و حتی نسخه کودکی لوک اسکای‌واکر هستیم که ارجاع جالبی به کودکی آناکین اسکای‌واکر نیز دارد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر جذاب سریال Obi-Wan Kenobi را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Obi-Wan Kenobi در ۶ قسمت تولید شده است. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم King Arthur: Legend of the Sword، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است.

پخش سریال اوبی وان کنوبی قرار است از روز چهارشنبه، ۲۵ می ۲۰۲۲ (۴ خرداد ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز شود. ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده