نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹

انتشار اولین تصاویر رسمی سریال اوبی وان کنوبی از دنیای جنگ ستارگان

مجله EW اولین تصاویر رسمی سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت غافلگیر کننده‌ای هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. مجله EW شماره جدید خود را به سریال اوبی وان کنوبی اختصاص داده و یک تصویر روی جلد با محوریت این استاد جدای محبوب منتشر کرده است. همچنین اولین تصاویر رسمی سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است که در بخشی از تصاویر شاهد بازگشت اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرگور هستیم که ظاهری سالخورده‌تر نسبت به سه‌گانه پیش درآمد جنگ ستارگان دارد.

در گروه دیگر از تصاویر شاهد تایید حضور شخصیت اینکوزیتر روا با بازی موزز اینگرام هستیم که ظاهرا شخصیت شرور و منفی اصلی سریال Obi-Wan Kenobi است. این برای اولین‌بار است که شاهد حضور لایو اکشن یک Inquisitor در دنیای جنگ ستارگان هستیم. این شخصیت ظاهرا در ارتباط با گرند اینکوزیتر و دارث ویدر است. همچنین در یک تصویر عمو اوون لارس با بازی جوئل اجرتون قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین در مصاحبه با این مجله، جوبی هارلود، نویسنده سریال Obi-Wan Kenobi تایید کرد که اوبی وان سریال تاتویین را در سریال ترک می‌کند و او به سیاره جدیدی به‌نام Daiyu سفر خواهد کرد. هارلود این سیاره را تقریبا مشابه با هنگ کنگ توصیف کرده است که مردمان آن زندگی شبانه دارند. او می‌گوید که سریال حس و مسیری متفاوت دارد. انتظار می‌رود به‌زودی اولین تریلر سریال Obi-Wan Kenobi نیز منتشر شود.

پخش سریال اوبی وان کنوبی قرار است از روز چهارشنبه، ۲۵ می ۲۰۲۲ (۴ خرداد ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز شود. ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Obi-Wan Kenobi در ۶ قسمت تولید شده است. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. جوبی هارولد که با نویسندگی فیلم Army of the Dead شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده