نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷

اعلام تاریخ شروع پخش سریال جدید و جنایی شبکه هولو با بازی اندرو گارفیلد

شبکه هولو تاریخ شروع پخش سریال Under the Banner of Heaven با بازی اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز را تایید و اعلام کرد.

اوایل این ماه بود که شبکه هولو اولین تیزر تریلر سریال Under the Banner of Heaven را منتشر کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این سریال جنایی و محدود جدید شبکه Hulu مشخص و اعلام شده است. شبکه هولو اعلام کرد که پخش سریال Under the Banner of Heaven با انتشار همزمان دو قسمت اول از روز پنج‌شنبه، ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

همچنین هولو اعلام کرد که مابقی قسمت‌های سریال Under the Banner of Heaven طی ۵ هفته پس از شروع پخش سریال از این شبکه منتشر خواهند شد. این سریال جنایی مورد انتظار در ۷ قسمت تولید شده است. سریال زیر پرچم بهشت توسط شبکه FX و بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم تولید شده است که با برنامه FX on Hulu ازطریق شبکه هولو پخش خواهد شد.

پوستر اعلام تاریخ شروع پخش سریال Under the Banner of Heaven با بازی اندرو گارفیلد

سریال Under the Banner of Heaven داستان کارآگاهی با ایمان را دنبال می‌کند که ایمان او در طول تحقیق در مورد یک قتل بی‌رحمانه که دارای ارتباط با کلیسا است، به آزمایش گذاشته خواهد شد. گارفیلد نقش پایر را بازی کرده است که عضو ارشد کلیسا قدیسان آخرالزمان به‌نام LDS است که به کلیسا و خانواده‌اش متعهد است. بااین‌حال، مواجه شدن پایر با این قتل باعث زیر سؤال رفتن برخی از این تعالیم کلیسا شده است. دیزی ادگار جونز نیز نقش برندا را بازی کرده که یک زن جوان و قربانی قتل است.

سریال Under the Banner of Heaven اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جان کراکائر است که داستین لنس بلک وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و دیوید مکنزی و ایزابل سندوال وظیفه کارگردانی این مینی سریال را بر عهده داشته‌اند. اندرو گارفیلد، دیزی ادگار جونز، سم ورثینگتون، دنیز گوخ، وایت راسل، بیلی هوول، گیل بیرمنگام، آدلاید کلمنس، روری کالکین، ست نومریچ، کلوئی پیری، ساندرا سیکات و کریستوفر هیردال، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Under the Banner of Heaven حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده