نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۱

انتشار پوستر و تریلر جدید فیلم سونیک 2 به سبک بتمن

پارامونت تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرده است که این تریلر و پوستر به سبک فیلم The Batman تهیه و منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شده است. تریلر جدید فیلم Sonic 2 که Blue Justice نام دارد، درواقع براساس نمایش‌های فیلم The Batman تهیه شده است. تریلر جدید فیلم سونیک 2 حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات این قسمت و مبارزه سونیک و تیلز با ناکلز و دکتر رباتنیک است. همچنین علامت Bat-Signal نیز به شکل سر سونیک در آمده است و در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه و جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این و همزمان با اکران فیلم The Matrix Resurrections در ماه آذر، پارامونت اقدامی مشابه را انجام داده بود و حالا با اکران فیلم The Batman شاهد تکرار چنین موضوعی هستیم. علاوه‌براین تریلر، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرده است که این پوستر نیز مانند تریلر عدالت آبی نام دارد و سر سونیک مانند بت سیگنال بتمن روی آسمان نقش بسته است. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید فیلم سونیک 2 نیز باشید:

پوستر Blue Justice فیلم Sonic the Hedgehog 2

پارامونت اخیرا ساخت فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید کرده است. این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اطلاعاتی از تاریخ اکران یا داستان آن در دسترس نیست. علاوه‌براین، سریالی لایو اکشن براساس فیلم سونیک 2 با محوریت شخصیت ناکلز در دست ساخت است که ادریس البا برای صداپیشگی در این سریال باز خواهد گشت. سریال Knuckles از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده