نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶

مشخص شدن شبکه پخش کننده سریال Twisted Metal تا انتشار اولین اطلاعات

بخش تلویزیون سونی پیکچرز اعلام کرد که سرویس استریم پیکاک به‌عنوان شبکه پخش‌کننده سریال Twisted Metal انتخاب شده است.

سونی در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس بازی محبوب و کلاسیک Twisted Metal است و این سریال قرار است توسط استودیو PlayStation Productions تولید شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. سرویس استریم پیکاک که زیر مجموعه NBCUniversal است، وظیفه تولید و پخش سریال Twisted Metal را بر عهده گرفته است.

طبق اعلام رسمی پیکاک، سریال Twisted Metal قرار است یک سریال لایو اکشن کمدی نیم ساعته باشد. در طول این سریال جان دو پیشنهادی را برای به‌دست یک زندگی بهتر دریافت می‌کند که در آن باید بسته‌ای مرموز را با موفقیت در دنیای پسا آخرالزمانی تحویل دهد. او با کمک یک دزد ماشین باید با غارتگران وحشی که وسایل نقلیه را تخریب می‌کنند، مواجه شود. در سریال تویستد متال شاهد رویارویی جان دو با یک دلقک دیوانه که با یک کامیون بستنی بسیار آشنا رانندگی می‌کند، نیز خواهیم بود.

نقاط رنگارنگ در کنار لوگو سفید شبکه آنلاین پیکاک شرکت یونیورسال

پیش از این متوجه شده بودیم که آنتونی مکی، بازیگر سریال Altered Carbon و سریال The Falcon and the Winter Soldier، قرار است نقش جان دو را در سریال Twisted Metal بازی کند که توسط یک شیرفروش خردمند استخدام شده تا بسته‌ای را در دنیایی پسا آخر الزمانی تحویل دهد. او در طول این ماجراجویی و سفر قرار است با شخصیت‌های محبوب دنیای بازی Twisted Metal مثل دندان شیرین ( Sweet Tooth)، دلقک شیطانی با سری دارای شعله‌های آتش، کامیون بستنی خودش و احتمالا چند چهره جدید ملاقات کند.

سریال Twisted Metal برداشتی از این مجموعه بازی است که رت ریس و پل ورنیک، نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال تویستد متال نیز بر عهده مایکل جاناتان اسمیت، نویسنده سریال Cobra Kai خواهد بود که به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال لایو اکشن نیز حضور خواهد داشت.

هنوز تاریخی برای پخش سریال Twisted Metal اعلام نشده است، اما از دیگر آثار استودیو PlayStation Productions می‌توان به فیلم آنچارتد با بازی تام هالند اشاره کرد که این فیلم مدتی می‌شود که در سالن‌های سینما نمایش داده شده است. همچنین فیلم Ghost of Tsushima به کارگردانی چاد استاهلسکی و سریال The Last of Us برای شبکه HBO نیز در دست ساخت است. طبق اعلام شبکه HBO، سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده