نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳

تمدید زودهنگام سریال Halo برای فصل دوم

شبکه‌ی پارامونت پلاس سریال Halo را پیش از شروع پخش نخستین فصل آن برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

فصل اول سریال Halo در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۱ پخش می‌شود

با اینکه هنوز بیش از یک ماه تا شروع پخش نخستین فصل سریال Halo (هیلو) فاصله داریم، اما اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این اثر برای فصل دوم تمدید شده است. شرکت پارامونت درکنار اعلام این خبر تأیید کرد که دیوید وینر، خالق سریال Brave New World (دنیای بی‌پروای تازه) به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی به فصل دوم خواهد پیوست. درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از فصل بعدی به اشتراک گذاشته نشده است، اما اولین فصل این مجموعه‌ی تلویزیونی از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه‌ی آنلاین پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

دانلود از آپارات

انتظار می‌رود که فصل اول سریال Halo در ۱۰ قسمت تقدیم بیننده‌ها شود. استیون اسپیلبرگ درکنار کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی این سریال فعالیت می‌کند. اشخاصی که در کشورهای تحت پوشش سرویس اشتراکی پارامونت نظیر ایالات متحده، آمریکای لاتین، کانادا، استرالیا، اروپای شمالی و اقیانوس اطلس شمالی زندگی نمی‌کنند، می‌توانند به روش‌های دیگری به تماشای سریال Halo بنشینند.

شرکت پارامونت گزارش داد: «سریال هیلو در ایتالیا و آلمان از شبکه‌ی اسکای و در فرانسه از شبکه‌ی کانال پلاس به نمایش درمی‌آید تا شبکه آنلاین پارامونت پلاس در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ کار خود را در این بازارها آغاز کند. این سریال در زمان راه‌اندازی شبکه‌ی پارامونت پلاس در تابستان امسال در انگلستان، ایرلند، ایرلند شمالی، اسکاتلند، ولز و کارائیب پخش می‌شود و در همان بازه‌ی زمانی در کره‌ی‌جنوبی در پارامونت پلاس به نمایش درمی‌آید. سریال Halo در زمان شروع به کار سرویس اسکای‌شوتایم در برخی از مناطق اروپایی در دسترس مخاطب‌ها قرار می‌گیرد».

پابلو شرایبر نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الهون نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی نقش مکی، شبانه اعظمی نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین نقش سورن-۰۶۶، یرین ها نقش کوان ها، پارانگوسکی نقش مدیر ONI، الیوی گری نقش میراندا کیز، کیت کندی نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز را در نخستین فصل سریال Halo ایفا می‌کنند. این اقتباس تلویزیونی بسیار مورد انتظار ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant را در قرن ۲۶ دنبال می‌کند.

مستر چیف در حال مبارزه با تفنگ BR در سریال Halo

مدتی قبل کیکی ولفکیل از استودیو ۳۴۳ اینداستریز توضیح داد که این سریال بخشی از داستان اصلی جهان هیلو نخواهد بود و درعوض خط داستانی خود را خواهد داشت که از آن با عنوان Halo Silver Timeline (خط زمانی نقره‌ای) یاد می‌شود. کیکی ولف‌کیل گفت: «این خط داستانی راهی برای تمایز قصه‌ی سریال با داستان کنونی مجموعه بازی هیلو را پیش پای ما قرار می‌دهد. این‌گونه می‌توانیم هم خط داستانی اصلی و هم داستان سریال را حفظ کنیم تا بدون تداخل با یکدیگر، تجربه‌ی شایسته و درخور رسانه‌های خود را به طرفدارها ارائه دهند».

مقاله‌ی مرتبط:

اگر به مجموعه‌ی هیلو علاقه دارید، می‌توانید به تجربه‌ی بازی Halo Infinite بپردازید که شرکت مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۲۱ آن را در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار داد. این بازی به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیت‌پردازی عالی شخصیت‌های جدید Weapon و Echo-216، گان‌پلی روان و دوست‌داشتنی، فعالیت‌های فرعی ارزشمند دارای پاداش مناسب، سیستم ارتقای کارآمد برای مهارت‌های مسترچیف، بخش چندنفره اعتیادآور به‌لطف طراحی نقشه‌ها و گان‌پلی، گرافیک بصری چشم‌نواز و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را کسب کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده