نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۸

نقش‌آفرینی دیوید لینچ در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

دیوید لینچ، کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم The Fabelmans به کارگردانی استیون اسپیلبرگ اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان سرشناسی قرار است در فیلم The Fabelmans نقش‌آفرینی کند. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که دیوید لینچ برای بازی در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ قرارداد همکاری امضا کرده است. بااین‌حال، هنوز اطلاعاتی از نقش لینچ در این فیلم در دسترس نیست و این موضوع محرمانه باقی‌مانده است. فیلم The Fabelmans قرار است اولین همکاری مشترک لینچ و اسپیلبرگ باشد که هر دو کارگردان در دهه ۷۰ میلادی ظهور کردند.

دیوید لینچ بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Eraserhead، فیلم The Elephant Man، فیلم Dune، فیلم Blue Velvet، فیلم Wild at Heart، سریال Twin Peaks، فیلم The Straight Story، فیلم Lost Highway و فیلم Mulholland Drive شناخته می‌شود. لینچ البته سابقه نقش‌آفرینی در آثاری چون سریال Twin Peaks، فیلم Twin Peaks: Fire Walk with Me، فیلم Lucky، سریال Louie و صداپیشگی در انیمیشن The Cleveland Show را نیز داشته است.

استیون اسپیلبرگ در حال سخنرانی

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با الهام از دوران کودکی وی در دست ساخت است که این کارگردان آریزونا را اغلب به‌عنوان منبع اصلی الهام او برای ساخت فیلم‌هایش معرفی کرده بود. تونی کوشنر که پیش از این با اسپیلبرگ برای نوشتن فیلمنامه فیلم Munich و فیلم Lincoln همکاری کرده بود و برای هر دو فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Fabelmans را بر عهده دارد که خود اسپیلبرگ در نوشتن آن به کوشنر کمک کرده است.

علاوه‌بر لینچ، میشل ویلیامز، پل دینو، سث روگن، گابریل لبل، جولیا باترز، سم رنچر، کلویی ایست، ایزابلا کوزمان و اوکس فگلی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Fablemans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم West Side Story، جدیدترین اثر استیون اسپیلبرگ است که آذر امسال اکران شد و این فیلم موزیکال توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد.

فیلم The Fabelmans قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده