نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷

انتشار تریلر جدید فیلم Doctor Strange 2 در سوپربول 56 تا نمایش‌های بیشتر

طبق انتشار در مسابقه Super Bowl LVI قرار است شاهد نمایش‌های جدیدی باشیم و حالا اولین اطلاعات در مورد نمایش‌های سوپربول امسال منتشر شده است.

مسابقه سوپربول یا مسابقه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی ملقب به NFL، به‌صورت سالانه برگزار می‌شود که درکنار برگزاری مسابقه، شاهد نمایش تبلیغ‌های تلویزیونی جدید فیلم‌ها و سریال‌های متعددی هستیم و به همین منظور این مسابقه برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال نیز اهمیت بالایی پیدا کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از تریلرهای مسابقه Super Bowl LVI منتشر شده است.

ددلاین در گزارش جدید خود اعلام کرد که در ۵۶امین مسابقه سوپربول طبق انتظار شاهد نمایش‌های زیادی خواهیم بود و ظاهرا دیزنی طبق معمول قرار است دست پر به این مسابقه بیاید. والت دیزنی ظاهرا سه نمایش در سوپربول 56 خواهد داشت و قابل انتظار است که تریلر جدید آثاری چون فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، سریال Moon Knight و انیمیشن Lightyear در طول مسابقه پخش شوند.

شوالیه ماه با کاستوم کامل پس از مبارزه در دستشویی در سریال Moon Knight

آثار مارول استودیو همیشه حضور پر رنگی در مسابقه Super Bowl داشته‌اند و همچنین نمایش انیمیشن‌های تابستانی پیکسار در طول این مسابقه قبلا رخ داده است. علاوه‌براین، پارامونت نیز چندین نمایش در سوپربول LVI خواهد داشت که به‌نظر می‌رسد فیلم The Lost City و فیلم Sonic the Hedgehog 2 بخشی از نمایش‌های پارامونت خواهند بود. البته همچنان انتظار می‌رود بالاخره شاهد نمایش جدیدی از فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز نیز باشیم.

پیش از این در سوپربول 2020 شاهد نمایش تبلیغ تلویزیونی فیلم Top Gun 2 بودیم که همه‌گیری کرونا باعث شد تا اکران این فیلم تا روز یادبود ۲۰۲۲ عقب بیفتد و پس از نمایش این فیلم در AFC، باید دید پارامونت بالاخره قرار است تریلر جدیدی از فیلم تاپ گان 2 پخش کند یا نه. یونیورسال که دارای سابقه درخشانی در این مراسم است، نیز طبق انتظار در سوپربول 2022 با نمایش جدید فیلم Jurassic World: Dominion خواهد آمد. همچنین به‌نظر می‌رسد که باید منتظر نمایش جدید انیمیشن Minions: The Rise of Gru باشیم.

ورود تی رکس به سینما روباز در فیلم Jurassic World Dominion

ازطرفی یونیورسال ممکن است با اولین نمایش فیلم Nope به کارگردانی جردن پیل طرفداران فیلم‌های ترسناک را غافلگیر کند. همچنین ددلاین از منابع خود شنیده است که نتفلیکس قرار است اولین تریلر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز را در Super Bowl LVI منتشر کند. آمازون نیز قرار است تبلیغ تلویزیونی از برنامه Thursday Night Football پخش کند که به‌تازگی توافقی برای پخش این برنامه ازطریق سرویس استریمش امضا کرده است.

ددلاین همچنین اضافه کرد که نباید منتظر حضور برادران وارنر، اپل و سونی پیکچرز در Super Bowl LVI باشیم و این سه استودیو طبق انتظار تصمیم گرفته‌اند تا حق پخش تریلری در طول این مسابقه را خریداری نکنند. بدین ترتیب نباید منتظر نمایش جدیدی از فیلم Black Adam، فیلم بتمن یا انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse باشیم. در هر حال هزینه پخش نمایش در سوپربول بالا است و همه استودیوها علاقه‌ای به پرداخت چنین هزینه زیادی ندارند.

مسابقه Super Bowl LVI در تاریخ ۱۳ فوریه (ساعت ۳ بامداد دوشنبه، ۲۵ بهمن به وقت ایران) برگزار خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده