نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶

نظر رابرت پتینسون درباره کیفیت فیلم های قبلی بتمن

رابرت پتینسون در مصاحبه‌ای جدید ضمن تمجید از تمامی فیلم‌های سینمایی بتمن گفت که به نظر او هیچ‌کدام از آن‌ها اثر بدی نیست.

مدت زیادی تا اکران فیلم The Batman ساخته‌ی مت ریوز با هنرنمایی رابرت پتینسون باقی‌ نمانده است و حالا در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر بریتانیایی سراغ ستایش فیلم‌های سینمایی بتمن رفت. پتینسون در مصاحبه‌ با مجله‌ی توتال‌فیلم پیرامون علاقه‌ی شخصی به بروس وین و تماشای فیلم‌های بتمن چنین می‌گوید:

«از میان تمامی شخصیت‌های کامیک بوکی و فیلم‌هایی که براساس این کاراکترها ساخته می‌شود،‌ تمام فیلم‌هایی را که با محوریت بتمن ساخته شده است، تماشا کرده‌ام؛ نمی‌توانم چنین جمله‌ای را برای سایر ابرقهرمان‌ها بگویم. من واقعا برای اکران آن فیلم‌ها انتظار می‌کشیدم و مجذوب‌شان بودم و هنوز با خودم فکر می‌کنم که با وجود ساخته شدن تعداد زیادی از فیلم‌های سینمایی با محوریت بتمن، هیچ یک از این فیلم‌ها بد نبودند.

مردم برخی از این فیلم‌ها را دوست ندارند. اما آن فیلم‌ها واقعا بد نیستند. آن آثار واقعا چیزی را که می‌خواهند، به‌دست می‌آورند و واقعا جالب هستند؛ مخصوصا وقتی به‌‌زمان تولید این آثار نگاه می‌اندازیم. واقعا نمی‌دانم. حسی عجیب نسبت‌به این فیلم‌ها دارم و همیشه کاراکتر بتمن/بروس وین را دوست داشتم».

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در مراسم خاکسپاری در فیلم The Batman / بتمن

بازیگر سرشناس بریتانیایی که طی سالیان اخیر اجراهای بسیار خوبی از او دیده‌ایم اعلام می‌کند که تماشای فیلم‌های بتمن یکی از مهم‌ترین دلایل علاقه‌ی او به‌سینما رفتن بوده است. پتینسون در ادامه به انتخاب شدن برای ایفای نقش بتمن اشاره می‌کند:

«من در آن زمان (موقع انتخاب شدن بن افلک برای ایفای نقش بتمن) به‌هدف‌های مختلفی فکر می‌کردم. ایفای نقش بتمن یکی از برجسته‌ترین اتفاقات دوران حرفه‌ای یک بازیگر است. هرگز فکر نمی‌کردم که‌ حتی به انجام دادن این کار نزدیک باشم؛ مخصوصا باتوجه‌به نقش‌هایی که ایفای آن‌ها در آن زمان برای من جذاب بود. طی سالیان بعد، به‌شکلی دیوانه‌وار شرایط در دسترس بودن نقش [بتمن] را بررسی می‌کردم. حتی مدیران برنامه‌هایم از من می‌پرسدند که اوه خیلی جالب است، چرا که ما فکر می‌کردیم تو فقط به‌ ایفای نقش شخصیت‌های دیوانه و عجیب علاقه داری. من هم در جواب به آن‌ها می‌گفتم که بتمن یک شخصیت دیوانه و عجیب است!».

فیلم بتمن که یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال جاری است، در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) اکران خواهد شد و ۴۶ روز بعد در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ازطریق شبکه آنلاین HBO Max در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده